رئیس هیات اسکواش استان همدان:

مربیان ورزش آموزش و پرورش همدان رشته اسکواش را فرا گرفتند

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۰۸۸۳
مربیان ورزش آموزش و پرورش همدان رشته اسکواش را فرا گرفتند
رئیس هیات اسکواش استان همدان، گفت:مربیان ورزش آموزش و پرورش همدان رشته اسکواش را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رییس هیات اسکواش همدان در این باره، اظهار داشت: ۲۰ مربی ورزش آموزش و پرورش همدان در این دوره مربیگری عمومی حضور یافتند.

 

اسدالله ربانی مهر افزود: از آنجا که آموزش و پرورش منبع غنی از استعدادهای ورزشی است، با آموزش اسکواش به مربیان زمینه شکوفایی نخبگان این رشته فراهم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تعامل و ارتباط دو سویه با آموزش و پرورش در رشد و اعتلای ورزش بسیار حایز اهمیت است، خاطرنشان کرد: شناسایی و پرورش استعدادها اولویت توسعه ورزش اسکواش در سطح شهرستان‌های این استان در سال جاری است.

ربانی مهر افزود: ورزش اسکواش همدان در مسیر شناسایی استعدادها قرار دارد تا بتوانیم پشتوانه لازم را برای آینده این ورزش در استان و درخشش در سطوح ملی و بین المللی داشته باشیم.

وی بیان کرد: بر این اساس مبنای فعالیت اسکواش در سال جاری را توسعه این ورزش با اجرای دوره‌های آموزشی و شناسایی استعدادها در سطح شهرستان‌ها قرار داده‌ایم.

ربانی مهر اضافه کرد: اسکواش جزو رشته‌های ورزشی مستعد در همدان است و با زمینه‌سازی لازم در راستای فعالیت این رشته در سطح شهرهای مختلف استان، می‌توانیم علاوه بر همگانی کردن آن، در راستای پرورش و شکوفایی استعدادها نیز اقدام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز