مدیرکل ورزش و جوانان همدان انتصاب استاندار جدید همدان را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۱:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۱۱۹۴
مدیرکل ورزش و جوانان همدان انتصاب استاندار جدید همدان را تبریک گفت
دکتر حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان همدان با صدور پیامی انتصاب «علیرضا قاسمی فرزاد» به عنوان استاندار همدان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان همدان با صدور پیامی انتصاب «علیرضا قاسمی فرزاد» به عنوان استاندار همدان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

انتخاب شایسته حضرتعالی به سمت استاندار همدان در دولت سیزدهم که بیانگر تعهد، روحیه مردمی و خدمتگزاری جنابعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید سوابق انقلابی، تجارب ارزنده و سوابق درخشان مدیریتی شما گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول آفرین دولت مردمی نظام اسلامی و سر منشاء برکات، توسعه و آبادانی همه جانبه این منطقه صنعتی و معدنی خواهد بود.

DR S

با آرزوی توفیقات روز افـزون؛ سربلندی شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین از خدمات شایسته برادر فرهیخته جناب آقای مهندس سید سعید شاهرخی که در طول مدت حضورشان در سمت استانداری همدان خدمت مخلصانه در عرصه مدیریت؛ الگویی برجسته از اخلاق، دلسوزی، تلاش و تدبیر به یادگار گذاشتند، نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

حمید سیفی

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز