مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

راهیابی نمایندگان استان به میادین ملی کاراته نتیجه اتحاد و همدلی است

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۵:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۲۳۸۲
راهیابی نمایندگان استان به میادین ملی کاراته نتیجه اتحاد و همدلی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: راهیابی نمایندگان استان به میادین ملی کاراته نتیجه اتحاد و همدلی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست تخصصی بررسی وضعیت هیئت کاراته استان همدان که با حضور رئیس و ارکان این هیئت برگزار شد، اظهار کرد: امروز در تلاش هستیم تا با همراهی و هماهنگی همه‌جانبه و برنامه‌ریزی دقیق شاهد حضور نمایندگان استان همدان دربازی‌های آسیایی و المپیک 2024 باشیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد تعریف ساختار در هیئت کاراته هستیم، گفت: نتیجه ایجاد ساختار مدون در هیئت کاراته راهیابی نمایندگان استان به میادین و رقابت‌های ملی است لذا می‌طلبد با درایت رئیس هیئت این مهم باقدرت تداوم یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و مهار آموزی ویژه ورزشکاران، مربیان و داوران تاکید کرد و گفت: امروز باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود برای توسعه هرچه بیشتر ورزش و جوانان استان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً با اتحاد و همدلی در کاراته استان همدان شاهد روزهای خوبی خواهیم بود، گفت: وظیفه داریم با برنامه‌ریزی دقیق و مدون استعدادهای ورزشی استان را به‌صورت همه‌جانبه حمایت کنیم.

سیفی تصریح کرد: با حمایت‌های نمایندگان محترم استان خصوصاً دکتر حاجی‌بابایی احداث 4 سالن تخصصی بزرگ در استان همدان در دستور کار جهت تأمین اعتبار قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز