اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۵ آبان ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۲۹۶۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۵ آبان ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: شناسایی ۲۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۸۲۳ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۴ هزار و ۸۲۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: شناسایی ۲۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۸۲۳ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۴  هزار و ۸۲۵ نفر رسید.

 

وی افزود: همچنین که با فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به سه هزار و سه مورد رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱۵ نفر بود که ۱۰۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

آمار کرونا در استان همدان 5 آبان 1400

 

طاهری افزود: ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۷ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۵۹ و بهار یک هزار و ۴۸۹، تویسرکان یک هزار و ۵۰۵، رزن یک هزار و ۱۸۶، درگزین ۳۹۷، فامنین ۳۹۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۶۶ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۵۸۴ نفر در ملایر، سه هزار و ۹۷۵ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۶۲۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما