اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۸ آبان ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۸:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۳۹۷۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۸ آبان ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: با فوت هشت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۹ مورد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: با فوت هشت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۹ مورد رسید.

وی افزود: همچنین شناسایی ۲۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۹۶۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۵ هزار و ۵۰۷ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۴ نفر بود که ۹۵ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

info corona new14000808

طاهری افزود: ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۳ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۶۸ و بهار یک هزار و ۵۰۱، تویسرکان یک هزار و ۵۱۴، رزن یک هزار و ۱۹۵، درگزین ۳۹۸، فامنین ۴۰۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۷۰ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۶۰۹ نفر در ملایر، سه هزار و ۹۹۴ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۶۷۳ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش برنا، از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، پنج شهرستان «اسدآباد، فامنین، بهار، کبودرآهنگ و ملایر» در وضعیت زرد و شهرستان های «همدان، رزن، درگزین، نهاوند و تویسرکان» نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

نظر شما