سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خبر داد:

حضور ۸ ووشوکار نهاوندی در مسابقات انتخابی تیم ملی/ درخشش بانوان بدمینتون باز در رقابت های استانی

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۴۶۲۹
حضور ۸ ووشوکار نهاوندی در مسابقات انتخابی تیم ملی/ درخشش بانوان بدمینتون باز در رقابت های استانی
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از حضور ۸ ووشوکار نهاوندی در رقابت های انتخابی تیم ملی و درخشش بانوان بدمینتون باز این شهرستان در رقابت های استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سلیمان جوانمردی با اعلام این خبر، گفت: مسابقات ووشو انتخابی استان همدان رده بزرگسالان اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی با شرکت تیم های همدان، ملایر، رزن، بهار و نهاوند به میزبانی خانه ووشو شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی اظهار داشت: در پایان نفرات اول اوزان مختلف مشخص شدند که از ۱۰ وزن نفرات برتر ۸ وزن این رقابت ها را ووشوکاران نهاوندی به خود اختصاص دادند.

جوانمردی افزود: شهرستان نهاوند قطب ورزش ووشو استان است و در سال های اخیر قهرمانان نام اشنایی را تحویل تیم ملی داده است.

وی در ادامه به نتایج اوزان مختلف اشاره کرد و گفت: در وزن ۵۶ کیلوگرم علیرضا سوری در وزن ۶۰ کیلو علی ظفری در وزن ۶۵ کیلو فرود ظفری در وزن ۷۰ کیلو مهرداد جعفری در وزن ۷۵ کیلو امیر شاهمرادی و در وزن ۹۰ کیلوگرم نیز رضا کیانی از نهاوند به عنوان قهرمانی رسیدند و در وزن ۸۰ کیلوگرم حسن کرمی فر از ملایر و در وزن ۸۵ کیلوگرم مرتضی تقی پور از بهار صاحب عنوان های برتر شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی اول تا پنجم آذر ماه در جزیره قشم برگزار خواهد شد.

جوانمردی در ادامه به درخشش بانوان بدمینتون کار نهاوندی در مسابقات استانی اشاره کرد و گفت: تیم بدمینتون بانوان شهرستان نهاوند با ترکیب ۱۵ نفره در تمامی رده های سنی با مربیگری و سرپرستی خانم مریم رسالتی در مسابقات استانی در شهر همدان حضور یافتند.

وی بیان داشت: در پایان این دوره از مسابقات دختران نهاوندی در رده های سنی مختلف خوش درخشیدند و مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند به نتایج رده های سنی مختلف این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در رده سنی زیر ۱۱ سال نازنین زهرا کولیوند مقام دوم در رده سنی زیر ۱۳ سال پارمیس قیطاسپور مقام سوم در رده سنی زیر ۱۵ سال آوا شهبازی مقام اول و در رده سنی زیر ۱۷ سال زهرا مالمیر مقام اول و خانم شهبازی مقام دوم را کسب کردند.

جوانمردی ادامه داد: همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال زهرا مالمیر، پریسا مومنی و انیس خسروی هر سه از نهاوند به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی در پایان گفت: در رده سنی بزرگسالان زهرا جوزا سوم انفرادی شد و خانم‌ها پریسا مومنی و میترا سیاوشی در دونفره دوم شدند و در رده سنی پیشکسوتان نیز معصومه بابایی و مریم رسالتی در مسابقات دو نفره سوم شدند.

 

نظر شما