نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در همدان باز شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۵۷۲۹۷
سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در همدان باز شد
نماینده مردم همدان و فامنین در شورای اسلامی با بیان اینکه سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در همدان باز شد گفت: اعلام طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت سیاست ارزشمندی است که به موازات جهش تولید در بخش مسکن به رونق سایر بخش‌های راکد اقتصادی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به درخواستی که از وزیر راه شهرسازی برای بازگشایی سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن داشتیم، این سایت امروز با دستور وزیر راه و شهرسازی بازگشایی شد.

وی گفت: به موازات مکاتبه با استاندار همدان مبنی بر تسریع در تصویب طرح جامع شهر  و پیگیری بازگشایی  سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن در همدان، پس از گفتگوی تلفنی با مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی، به صورت مکتوب نیز از ایشان درخواست پیگیری و حل این مشکل در استان را داشتیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: همدان با پیشینه تاریخی و فرهنگی و نزدیکی به مرکز می تواند بستر مناسبی برای سرمایه گذاری اقتصادی، فرهنگی و علمی و پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب در زمینه رونق اقتصادی و جهش تولید باشد.

 وی تاکید کرد: اعلام طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت سیزدهم، سیاست ارزشمندی است که به موازات جهش تولید در بخش مسکن به رونق سایر بخش‌های راکد اقتصادی نیز کمک می‌کند.

حاجی‌بابایی بیان کرد: گزارش‌های مردمی نشان می دهد، سامانه جامع طرح نهضت ملی مسکن برای ثبت نام متقاضیان واجد الشرایط در همدان بازگشایی نشده است و ضرورت دارد در اسرع وقت این مشکل رفع شد.

وی با بیان اینکه از وزیر راه و شهرسازی درخواست شده در اسرع وقت ضمن حل مشکل سامانه، مشکلات موجود برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان را بررسی و حل کند تاکید کرد: از وزیر مسکن درخواست کردیم، نتایج اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته را برای اطلاع‌رسانی به مردم ولایتمدار همدان، گزارش کنند.

  نماینده مردم همدان و فامنین در شورای اسلامی با اشاره به اینکه با دستور فوری وزیر مسکن مبنی بر بازگشایی سریع سامانه مسکن همدان، این سامانه از امروز در دسترس مردم قرار گرفته است خواستار توجه به این مهم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز