رئیس مرکز بهداشت نهاوند خبر داد:

تزریق ۱۹۲ هزار دز واکسن در شهرستان نهاوند

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۸:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۷۳۰۱
تزریق ۱۹۲ هزار دز واکسن در شهرستان نهاوند
رئیس مرکز بهداشت نهاوند، گفت: تا کنون بیش از ۱۹۲ هزار دز واکسن در نهاوند تزریق شده که حدود ۱۱۳ هزار آن مربوط به دور اول و مابقی مربوط به در دوم است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی‌احسان خویشوند اظهار کرد: بر اساس سیاست وزارت بهداشت و در راستای مبارزه جدی با شیوع بیماری کرونا دز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال که در اول و دوم واکسن خود را از نوع سینوفارم، برکت و بهارات تزریق کرده اند با رعایت فاصله زمانی چهار ماه زده می‌شود.

وی گفت: علاوه بر افراد ۶۰ سال به بالا این واکسن برای افرادی که قصد سفر اضطراری دارند با در نظر گرفتن شرایط لازم تزریق خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: به منظور تزریق دز واکسن کرونا یک پایگاه تجمیعی در محل دانشگاه امید در نظر گرفته شده که واجدین شرایط می‌توانند با در دست داشتن کارت واکسن خود به این مرکز مراجعه کنند.

وی از آخرین وضعیت تزریق کرونا در سطح شهرستان خبر داد و گفت: تا کنون بیش از ۱۹۲ هزار دز واکسن در نهاوند تزریق شده که حدود ۱۱۳ هزار آن مربوط به دور اول و مابقی مربوط به در دوم است.

خویشوند گفت: با توجه به اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کروتا و آموزش و پرورش قرار است حضور تدریجی دانش‌آموزان در مدارس عملیاتی شود کار واکسن دانش‌آموزان همچنان ادامه دارد.

وی گفت: تاکنون ۸۴ درصد از جمعیت دانش آموزی شهرستان در اول واکسن خود را دریافت کرده و کار تزریق دز دوم نیز برای تعدادی آغاز شده است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند از افرادی که تا کنون موفق به دریافت واکسن نشده‌اند خواست با توجه به شروع فصل سرما و مقابله با پیک ششم نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده تا خود و دیگران را از ابتلا به این بیماری در امان نگاه دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز