فرماندار همدان تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی برای اشتغال جوانان در شهرستان همدان

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۷:۲۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۵۷۹۰۲
ضرورت برنامه ریزی برای اشتغال جوانان در شهرستان همدان
فرماندار همدان با اشاره به اینکه نسبت به مسایل جوانان نباید بی تفاوت نباشیم، گفت: رها شدن و بی برنامگی در حوزه اشتغال جوانان یک تهدید بزرگ است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدعلی محمدی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان، اظهار داشت: در شهرستان همدان از ظرفیت های قابل توجهی برخورداریم که باید برای جوانان مورد استفاده قرار گیرد. 

وی جوانان مستعد و با انگیزه را فرصتی برای بهره گیری و پیشبرد امور دانست و تصریح کرد: در مقابل این وضعیت رها شدن و بی برنامگی در حوزه جوانان یک تهدید بزرگ است.

فرماندار همدان با اشاره به درخشش جوانان ایران در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: در عرصه دفاع مقدس جوانان ما خوش درخشیدند و ثابت کردند بسیاری از مهم ترین امور را می توانند بخوبی مدیریت کرده و به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری برای توجه به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: با فراهم کردن شرایط ورود جوانان به میدان عمل و اجرا در عرصه های مختلف، خون جدیدی در شریان انقلاب جاری خواهد شد.

محمدی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از جوانان در مقام عمل و توجه به تجارب پیشکسوتان، گفت: نگاه به جوانان باید وسیع و فراگیر باشد و با پرهیز از قشری نگری در بر گیرنده همه اندیشه ها باشد.

فرماندار شهرستان همدان اشتغال را مهمترین دغدغه جوانان دانست و گفت: نسبت به مسایل جوانان نباید بی تفاوت باشیم و رفع مشکل اشتغال جوانان نسبت به برنامه ریزی به منظور اوقات فراغت آنها ارجحیت دارد.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه جوانان فارغ التحصیل فاقد مهارت و مدارج تحصیلی مورد نیاز، خاطرنشان کرد: آموزش های حفظ محور، توجه صرف به کسب مدرک و تمایل به اشتغال در بخش دولتی از جمله آسیب های جوانان دانش آموخته است. 

محمدی افزود: هنوز بسیاری از جوانان ما بهرغم کسب مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر مهارتهای زندگی، شغلی و عمومی را فرا نگرفته اند، حتی گاهی جوان تحصیلکرده در نوشتن یک متن و درخواست اداری هم مشکل دارد.

فرماندار همدان گفت: حسب فرمایش رهبر معظم انقلاب، توجه به جوانان و سپردن کار به این قشر توانمند مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز