معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان:

سه طرح اقتصادی با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان اجرا می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۸:۳۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۸۴۴۷
سه طرح اقتصادی با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان اجرا می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: سه طرح مهم اقتصادی در راستای تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با استانداری همدان در این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ظاهر پورمجاهد در دیدار با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری گروه توسعه اقتصادی وابسته به ستاد فرمان امام(ره) افزود: این طرحها شامل احداث دامپروری، کارخانه تجهیزات پزشکی و کارخانه گیاهان دارویی به عنوان طرحهای اولویت دار بخش اقتصادی استان است که مورد بررسی قرار گرفت. 

 

وی یادآوری کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۵۱۹ طرح در حوزه‌های توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، فرهنگی، سلامت و سایر خدمات را با اعتبار یک‌هزار و ۶۵۷ میلیارد ریال در مناطق محروم استان همدان به بهره‌برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.

پورمجاهد افزود: تیرماه امسال تفاهم‌نامه ای بین استانداری همدان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شد که طی این تفاهم‌نامه سه ساله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) متعهد شده ۲ هزار و ۱۵۶ طرح اقتصادی، زیربنایی و حمایتی به ارزش ۲۲هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف استان همدان اجرا کند.

وی با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای استان همدان افزود: این تفاهم‌نامه ماحصل سفرهای متعدد مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره)به همدان و جلسات تخصصی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: ظرفیت استان به تفکیک هر شهرستان مشخص است و بر اساس طرح های مطالعاتی، پروژه‌هایی تعریف شده تا براساس آن شغل جدید در استان ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز