مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان همدان:

۵۰ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی استان همدان اهدا شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۰:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۸۵۷۱
۵۰ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی استان همدان اهدا شد
۵۰ دستگاه ویلچر در قالب اجرای طرح «مثبت حرکت» از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) طی آیینی به معلولان زیرپوشش بهزیستی استان همدان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان همدان در این آیین با بیان اینکه این اقدام به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی انجام شده است، گفت: در راستای اجرای این طرح اهدای ۲۷ هزار ویلچر تولید داخل به معلولان سراسر کشور پیش بینی شده که براساس نیاز سنجی در مرحله اول ۵۰ ویلچر به معلولان محروم زیر ۱۴ سال استان همدان اهدا شد.

 

علی چهاردولی با اشاره به اینکه این ویلچرها دارای استاندارد و با کیفیت هستند، افزود: هر کدام از ویلچرها به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در یک مؤسسه خیریه که کارکنان آن همگی افراد دارای معلولیت هستند با مشارکت و سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تولید شده است.

وی با بیان اینکه این ستاد در زمینه تامین و اهدای اقلام مختلف و کمک به اقشار آسیب دیده با سازمان بهزیستی همکاری مستمر دارد، اظهار داشت: اولویت توزیع در وهله‌ اول با افرادی است که توانایی خرید ویلچر نداشته باشند ضمن اینکه خدمات دیگری نیز برای معلولان طراحی شده است.

چهاردولی با بیان اینکه اولویت توزیع ویلچرها در مرحله اول با معلولان دارای مشکلات مالی است، گفت: توزیع وسایل کمک توانبخشی و اهدای بسته‌های معیشتی برای جامعه معلولان نیز از دیگر خدماتی است که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ارائه می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز