معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:

بارش برف راه ارتباطی ۹۷ روستای استان همدان را مسدود کرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۱:۴۱
کد خبر: ۱۲۵۹۹۳۷
بارش برف راه ارتباطی ۹۷ روستای استان همدان را مسدود کرد
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: بارش برف که از شب گذشته آغاز شده موجب انسداد راه ارتباطی ۹۷ روستای استان شد که تاکنون و با تلاش تیم های راهداری ۸۲ محور از این تعداد، برف روبی و بازگشایی شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسعود رستمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بیشترین راههای روستایی مسدود شده ناشی از بارش برف استان مربوط به شهرستان های رزن، کبودرآهنگ و محدوده گردنه گرین نهاوند است.

وی اظهار داشت: تاکنون برای برف روبی و بازگشایی راه های روستایی استان همدان، یک هزار و ۱۵۰ تن شن و نمک استفاده شده است.

به گفته وی، نیروهای راهداری از شب گذشته تاکنون سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راههای ارتباطی استان همدان را برف روبی و پاکسازی کردند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: به رغم بارش برف و باران در بیشتر مناطق استان، همه راه های اصلی و فرعی باز و تردد در آنها جریان دارد.

به گفته وی، با آغاز طرح راهداری زمستانی(۱۵ آذر)  ۵۳۳ نفر از نیروهایی راهداری استان با استفاده از ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات در ۳۴ راهدارخانه استان مستقر می شوند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: در حال حاضر  تیم های راهداری در ۲۴ راهدارخانه محورهای کوهستانی، سخت گذر و برف گذر استان حضور دارند.

رستمی گفت: ۵۵ هزار تن شن و نمک برای پاکسازی و برف روبی جاده های استان همدان تهیه شده که بیش از ۸۰ درصد آن در مکان های مشخص دپو شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز