رئیس پلیس راه استان همدان:

ترافیک محورهای ارتباطی استان همدان عادی و روان است

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۵۹۹۴۲
ترافیک محورهای ارتباطی استان همدان عادی و روان است
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: به رغم بارش برف و باران در بیشتر مناطق استان، ترافیک و تردد خودروها در تمامی محورهای ارتباطی اصلی به صورت عادی و روان جریان دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ رضا عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: از شب گذشته شاهد بارش باران و برف در سطح جاده های استان هستیم که بارش ها در محورهای کوهستانی بیشتر به صورت برف است.

 

وی اظهار داشت: برهمین اساس و با توجه به آمادگی کامل نیروهای راهداری و پلیس راه، طی ۱۲ ساعت گذشته موردی از انسداد و یا ترافیک سنگین ناشی از برف و باران در جاده های اصلی استان همدان گزارش نشده است.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس از ۱۵ آذر آغاز می شود، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در جاده های کوهستانی استان همدان ضروری است و از ۱۵ آذر نیز تردد خودرو بدون همراه داشتن زنجیر چرخ در این محورها ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان نیز دراین رابطه به خبرنگار گفت: از شب گذشته تاکنون گزارش وقوع حادثه خاصی به دلیل بارش برف و باران در استان گزارش نشده است.

علیمردان طالبی افزود: تیم‌های راهداری در راهدارخانه های استان مستقر شده و آماده انجام عملیات در مواقع ضروری هستند.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط تیم های راهداری صبح امروز  محور کوهستانی تاریکدره(محدوده گنجنامه) را پاکسازی کردند.

 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز دراین خصوص گفت: بارش برف که از شب گذشته آغاز شده موجب انسداد راه ارتباطی ۹۷ روستای استان شد که تاکنون و با تلاش تیم های راهداری ۸۲ محور از این تعداد، برف روبی و بازگشایی شده است.

مسعود رستمی افزود: بیشترین راههای روستایی مسدود شده ناشی از بارش برف استان مربوط به شهرستان های رزن، کبودرآهنگ و محدوده گردنه گرین نهاوند است.

وی اظهار داشت: تاکنون برای برف روبی و بازگشایی راه های روستایی استان همدان، یک هزار و ۱۵۰ تن شن و نمک استفاده شده است.

اداره کل هواشناسی استان همدان روز گذشته اعلام کرد که با نفوذ سامانه بارشی جدید، شاهد بارش باران در بیشتر مناطق و ریزش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز