سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان معرفی شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۰۴۰۳
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان معرفی شد
استاندار همدان با صدور حکمی «مهدی باب الحوائجی» را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب و طی مراسمی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیین معارفه و تکریم معاونین جدید و قدیم سیاسی امنیتی استانداری همدان ظهر امروز(شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم استان در خانه ملت و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.

photo_2021-11-13_10-49-47

«مهدی باب الحوائجی» سرپرست جدید معاونت سیاسی،امنیتی،اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان از نیروهای وزارت کشور و دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی و دکترای برنامه ریزی شهری است، بخشدار فامنین و جوکار، فرماندار فامنین (جوانترین فرماندار کشور)، مدیر هسته گزینش استانداری همدان و همچنین فعالیت مدیریتی در قوه قضائیه از جمله سوابق مدیریتی وی است.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به اینکه فعالیت و تلاش برای خدمت به مردم اولویت مجمع نمایندگان استان است، گفت: اتخاذ تصمیم در مورد انتخاب معاون سیاسی استانداری با هم‌فکری و تعاملات مطلوب استاندار با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

169194319

وی افزود: معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری همدان می‌تواند با همکاری و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دولت در راستای توسعه استان گام های موثر و اساسی بردارد.

وی با اشاره به اینکه با انتخاب معاونت جدید سیاسی استانداری بستر مناسب برای رشد و توسعه استان همدان فراهم خواهد شد، اظهار داشت: بدون شک، انسجام در حرکت و هم‌فکری با ارکان مدیریتی نظام در استان منجر به ارتقای سطح توسعه استان همدان خواهد شد.

«مصطفی آزادبخت» معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری همدان نیز دراین آیین با اشاره به اینکه مردم متدین همدان شایسته هرگونه خدمت در بخش‌های مختلف هستند، گفت: استان همدان یکی از استان‌های امن کشور است که این مهم در سایه هم‌افزایی و همکاری مجموعه مدیریتی ارکان نظام در استان شکل گرفته است.

169194320

وی با بیان اینکه همدان مهد علما، فقها، اندیشمندان، عرفا، پزشکان و سرآمد آن‌ها ۸ هزار شهید گلگون کفن است که بر تارک تاریخ می‌درخشد، افزود: در طول مدت خدمت همیشه به این نکته توجه داشته‌ام که جوانان و رزمندگان بسیاری جان خود را نثار کردند تا این انقلاب و نظام استحکام یابد.

نظر شما