معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان:

۱۶ پایگاه هلال احمر استان همدان در طرح امداد زمستانی مشارکت دارند

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۶۲۰۲۰
۱۶ پایگاه هلال احمر استان همدان در طرح امداد زمستانی مشارکت دارند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان، گفت: ۱۶ تیم امداد جاده‌ای هلال احمر شامل ۱۴ پایگاه ثابت، ۲ پایگاه موقت و یک پایگاه امداد کوهستان در اجرای طرح امداد زمستانی برای فعالیت در جاده ها و خدمت رسانی به مسافران مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید عرفی‌یگانه با اعلام این خبر، گفت: همچنین یک تیم واکنش سریع، ۹ تیم آماده، یک تیم جستجوی نجات با ۲ قلاده سگ(آنست) و یک پایگاه هوایی با هدایت مرکز کنترل و فرماندهی عملیات هلال احمر در اجرای طرح امدادجاده ای فصل زمستان با هدف ارائه خدمات به مسافران و مصدومان حوادث احتمالی محورهای ارتباطی استان همدان حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: تیم های امداد و نجات هلال احمر با استفاده از ۵۹ خودروی امدادی شامل ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات کمک دار و ۱۹ دستگاه خودروی عملیاتی در اجرای طرح امداد زمستانی استان همدان مشارکت دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت:  دپو تجهیزات و ذخیره مواد غذایی مورد نیاز در پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر استان از جمله اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح امداد زمستانی است.

عرفی یگانه افزود: همچنین برای اسکان اضطراری مسافران و افراد در راه مانده ناشی از شرایط جوی زمستان(برف و کولاک) علاوه بر تجهیز پایگاه های امدادی هلال احمر به سامانه های گرمایشی، حسینیه ها، مساجد و سالن های ورزشی نیز برای استفاده در مواقع ضروری پیش بینی شده است.

به گفته وی، ظرفیت قابل قبولی برای اسکان اضطراری مسافران در شرایط بحرانی از طریق امکانات و پایگاه های هلال احمر در سطح محورها و جاده های ارتباطی به خصوص محورهای سخت گذر و کوهستانی استان همدان پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز