معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:

تحقق و تداوم شفافیت در دولت مستلزم مشارکت رسانه ها است

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۲۲۵۲
تحقق و تداوم شفافیت در دولت مستلزم مشارکت رسانه ها است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان شفاف سازی مسائل استان را هنر رسانه دانست و گفت: شفاف سازی از تکالیف رسانه ها نسبت به مردم و مسئولان است که باید مبتنی بر عقلانیت و شناخت باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی باب الحوائجی در نشست هم اندیشی مدیران مسئول و سرپرستان مطبوعات و رسانه های استان همدان افزود: این دولت کار خود را با شفافیت آغاز کرده و با شفافیت ادامه خواهد داد که تحقق این موضوع مشارکت رسانه ها را می طلبد.

به گفته وی، رسانه ها باید با شفاف سازی مسائل و مشکلات پروژه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و عمرانی را در اختیار مسئولان قرار دهند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم از رسانه ها برای گردش آزاد اطلاعات و شفاف سازی حمایت می کند ادامه داد: در راستای رشد و توسعه استان، برنامه هایی برای حمایت از رسانه صورت گرفته است.

باب الحوائجی افزود: در شرایط کنونی که دشمنان با تحریم های ظالمانه به دنبال ناامید کردن مردم هستند، رسانه ها باید به عنوان شاکله نظام جمهوری اسلامی برای مردم امیدآفرینی کنند.

 وی ادامه داد: رسانه ها زبان گویای مردم هستند و به عنوان چشم بینای جامعه، بازوی توانمندی برای حاکمیت محسوب می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: رسانه های استان همدان فعال و پویا هستند و به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان باید با اتحاد، برای توسعه این استان تلاش کنند.

باب الحوائجی افزود: نقد منصفانه و مطالبه گری مجدانه موجب رشد و حرکت رو به جلو استان می شود.

وی با اشاره به اینکه نرم تر و لطیف تر از رفتار خبرنگاری نداریم، اظهار داشت: مسئولان در برابر مطبوعات آستانه تحمل خود را بالا ببرند و قدرت پاسخگویی را ارتقا دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: مدیرانی که از رسانه ها دوری می کنند باید قدرت حرکت و برنامه ریزی خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید عامل تبلیغ عملکرد مسئولان باشند، افزود: عملکرد مدیران، عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باب الحوائجی با اشاره به اینکه رسانه ها از دریچه علم و فرهنگ مسائل را بررسی می‌کنند، اضافه کرد: رسانه ها به عنوان یکی از ارکان دموکراسی بدانند مدیران به دنبال قدرت نیستند و تلاش دارند پرچم جمهوری اسلامی ماندگار و درخشان بماند.

وی با بیان اینکه املاء نوشتن غلط دارد ولی اشتباهات باید به حداقل برسد تاکید کرد: پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی در عرصه مدیریت ️فرصت آزمون و خطا نداریم و همه باید برای خدمت به مردم در دولت مردمی سیزدهم تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: طرح جامع رسانه ای استان همدان باید تهیه شود و به عنوان مرجع، مسیر حرکت رسانه ها را تعیین کند.

وی با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن افزود: این طرح تا ۲۸ آبان تمدید شده و از رسانه ها درخواست داریم مردم را برای مشارکت در این طرح ترغیب و تشویق کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز