فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد:

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی همزمان با هفته بسیج در همدان

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۷:۴۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۲۷۲۷
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج(۲۹ آبان تا پنجم آذر) ۴۰ یادواره ویژه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی بقایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال و در چهل دومین سالروز تشکیل بسیج، اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه متنوع برای گرامیداشت این مناسبت با مشارکت بسیجیان و همراهی مردم در سطح مناطق و محلات مختلف شهر همدان برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: برای هر یک از روزهای هفته بسیج عناوینی از جمله بسیج و اقتصادی مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرز بندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق انتخاب شده که متناسب با این شعارها برنانه های ویژه ای در شهرستات همدان اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: آذین بندی پایگاه ها، مساجد و محلات، اجرای طرح شهید سلیمانی در حوزه واکسیناسیون و توزیع بسته های معیشتی، ارائه خدمات پزشکی رایگان در محله های منوچهری و حسن آباد شهید مدنی، تداوم نهضت خدمت رسانی در قالب گروه های جهادی و توزیع کمک های مومنانه از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در همدان است.

به گفته وی، اجرای گشت «رضوان» برای نمایش اقتدار و امنیت، ایجاد میز خدمت بسیج در ادارات و نماز جمعه، برپایی غرفه های مشاوره خانواده توسط معاونت اجتماعی سپاه، راه اندازی پویش «من و رفیق شهیدم»، ذکر خاطره شهدا توسط پیشکسوتان و تجلیل از فرهنگیان بسیجی از برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان همدان است.

وی افزود: برگزاری همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی، اجتماع بزرگ بسیجیان، حضور خادمان شهدا و راویان دفاع مقدس در گلزار شهدا، نمایش رزمی اقتدار بسیج با حضور گردان های رزمی نیز از دیگر برنامه های سپاه ناحیه همدان در هفته بسیج است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز