مدیرعامل شرکت قزل پروتئین گاماسیاب نهاوند:

طرح بسته‌بندی و فرآوری انواع گوشت در نهاوند ۶۰ درصد پیشرفت دارد

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۷:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۲۹۳۷
طرح بسته‌بندی و فرآوری انواع گوشت در نهاوند ۶۰ درصد پیشرفت دارد
مدیرعامل شرکت قزل پروتئین گاماسیاب نهاوند از پیشرفت ۶۰ درصدی طرح بسته‌بندی، فرآوری و پخش گوشت قرمز و طیور در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی زمانیان با بیان اینکه شرکت قزل پروتئین گاماسیاب نهاوند در شهرستان نهاوند، قدم‌هایی را در عرصه بسته‌بندی و فرآوری شیلات برداشته است، مطرح کرد: شرکت قزل پروتئین گاماسیاب با هدف ارائه محصولات خام پروتئینی دامی و به‌طور تخصصی آبزیان دریایی و پرورشی وارد کار شده به طوری که طی سال‌های گذشته در حال تحقیق و بررسی، مطالعه و مهندسی در زمینه ایجاد مجتمع تخصصی عمل‌آوری آبزیان بوده و در نهایت در ماه‌های ابتدایی سال ۱۳۹۷ موفق به راه‌اندازی این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای سه هزار مترمربع شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در پی پیش روی طرح توسعه این شرکت هستم، عنوان کرد: در جهت طرح توسعه، بسته بندی و فرآوری انواع گوشت قرمز و طیور با ظرفیت سه هزار تن در سال را در پیش گرفته ایم.

مدیرعامل شرکت قزل پروتئین گاماسیاب نهاوند با بیان اینکه هم اکنون موفق به تکمیل ۶۰ درصد محل طرح توسط سرمایه گذاری شخصی شده ام، اظهار کرد: بالاخره گره از مشکلات و موانع سر راه تسهیلات هم برداشته شده و با تسهیلات ۱۴ میلیارد تومانی قرار است ادامه مسیر را پیش ببرم.

زمانیان ادامه داد: همزمان با پیش روی این طرح موفق به بهره برداری و احداث یک حلقه چاه عمیق برای این طرح نیز شده ام.

وی با بیان اینکه با توسعه طرح مذکور، ظرفیت بسته بندی و فرآوری بخش های آبزیان، گوشت قرمز و طیور شرکت قزل پروتئین گاماسیاب به پنج هزار تن در سال خواهد رسید، اضافه کرد: در حال حاضر، در این شرکت ۲۶ تا ۳۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند که در صورت نهایی شدن طرح توسعه این تعداد به ۵۰ نفر خواهد رسید.

زمانیان عنوان کرد: بازارهای این طرح در فاز اول، کشور ایران و در فاز دوم خاورمیانه، آسیای میانه و اروپا است.

مدیرعامل شرکت قزل پروتئین گاماسیاب نهاوند با بیان اینکه در صورت اخذ این تسهیلات و پیشروی کارهایمان می‌توانیم در مسیر قطعه‌بندی، بسته‌بندی، فرآوری و پخش گوشت قرمز و گوشت انواع طیور در شهرستان نهاوند پیش رویم، با گلایه مندی گفت: متأسفانه برای این تسهیلات ۱۴ میلیارد تومانی بانک محل اجرای طرح را به‌عنوان وثیقه قبول نمی‌کند و از ما وثیقه شهری می‌خواهد.

 

نظر شما