با حضور استاندار همدان:

سرپرست فرمانداری شهرستان «درگزین» معرفی شد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۴۲۵۰
سرپرست فرمانداری شهرستان «درگزین» معرفی شد
«کمیل خواستان» در آیینی با حضور استاندار همدان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان «درگزین» معرفی و از خدمات «علی‌اصغر ناظری‌پور» فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، استاندار همدان در این آیین با اشاره به اینکه جوان‌گرایی و به‌کارگیری نیروهای جوان در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد افزود: استانداران برنامه ها و سیاست های دولت را دنبال می کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: از وجود جوانان ارزشی، انقلابی و فسادستیز که دغدغه و نگرانی آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارند در مسئولیت‌های مختلف استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استقرار دستگاه‌های دولتی در شهرستان درگزین در اولویت قرار گیرد افزود: این شهرستان تازه‌ تاسیس مشکلات و مسائلی دارد که با همفکری حل خواهد شد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: شهرستان درگزین ظرفیت مطلوبی در راستای ایجاد گلخانه‌ها دارد که توجه جدی و پشتکار فرماندار جدید را می‌طلبد. 

قاسمی فرزاد اظهارداشت: شهرک صنعتی صنایع تبدیلی از اولویت‌های این شهرستان است که باید به‌طور جد پیگیری شود.

وی افزود: با همراهی و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی، شهرستان درگزین در مسیر رونق و تولید قرار خواهد گرفت.

استاندار همدان با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از مجاهدت‌های این قشر افزود: تفکر بسیجی می‌تواند ما را از مشکلات و مسائل عبور دهد و به سرانجام برساند.

حفظ سلامت مردم در برابر کرونا مهم‌ترین برنامه دولت است

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا کمک بزرگی به سلامت مردم می‌کند، اظهار داشت: با تدبیر دولت سیزدهم امروز بیش از ۷۰ درصد کشور واکسینه شده است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های بسیج در مقابله و پیشگیری از کرونا افزود: امروز از مهم‌ترین کارهای دولت سیزدهم حفظ سلامت مردم در برابر ویروس کرونا است.

قاسمی فرزاد تاکیدکرد: تشویق و ترغیب مردم در راستای تزریق واکسن کرونا در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان درگزین، کارمندان خود را به تزریق واکسن کرونا تشویق کنند. 

قاسمی فرزاد با قدردانی از خدمات و اقداماتی که تاکنون توسط مسئولان سابق و نماینده این شهرستان درگزین شده است گفت: سرپرست جدید فرمانداری از جوانان انقلابی است که انگیزه زیادی برای خدمت دارد.

استاندار همدان در سفر یک روزه به شهرستان درگزین، در گلزار شهدای شهر درگزین حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

قاسمی فرزاد همچنین در این سفر با حجت الاسلام «ربیعی» امام جمعه و «لطفی» نماینده مردم شهرستان دیدار کرد و با حضور در مسجد جامع این شهر علاوه بر دیدار با مردم نماز جماعت را در مسجد جامع این شهر اقامه کرد.

«کمیل خواستان» فرزند سردار شهید جعفر خواستان و متولد سال ۱۳۶۵ در شهرستان فامنین است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است که ۱۰ سال سابقه کار در استانداری و بخشداری مرکزی فامنین را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

شهرستان درگزین در استان همدان، ۸ اسفند ۱۳۹۷ با تصویب هیات وزیران به شهرستان ارتقا یافت که شهر قروه درگزین مرکز این شهرستان است.

شهرستان درگزین براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ حدود ۳۹ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز