عدالت ورزشی در استان همدان با تمام توان در حال اجرا است

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۷:۴۱:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۵۳۱۶
عدالت ورزشی در استان همدان با تمام توان در حال اجرا است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: عدالت ورزشی در استان همدان با تمام توان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال بانوان استان همدان که با حضور دادستان عمومی و انقلاب استان همدان، جانشین فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع)، رئیس هیئت فوتبال، مدیران عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس و شهرداری همدان و جمعی از مسئولین استان در محل استادیوم شهدای قدس همدان برگزار شد با بیان اینکه خوشبختانه هم‌زمان با هفته بسیج طی رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته با سپاه استان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی در سطح استان برگزار و یا در حال برگزاری است، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات در این ایام مقدس ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات صرفاً برای کسب مدال و قهرمانی نیست، گفت: آنچه باید در مسابقات به‌عنوان یک خروجی ارزشمند حاصل شود ترویج اخلاق و معنویات است چراکه ورزش‌کردن به‌صورت تک‌بعدی زورآزمایی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره رشادت و از خودگذشتگی بسیجیان بوده و هست، گفت: مجموعه ورزشی شهدای قدس همدان محلی مقدس است چراکه در دوران جنگ تحمیلی در یک روز 127 تن شهید را در حملات هوایی دشمن تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی تاکید کرد: امروز همه ما باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم؛ این مهم زمانی محقق خواهد شد که با اقدام و عمل برای حفظ و ترویج ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

سیفی با اشاره به اینکه بر خلاف روال سالیان گذشته امروز همه امکانات ورزشی استان به‌صورت مساوی در اختیار جامعه بانوان ورزشکار و آقایان قرار دارد، گفت: در حال حاضر زمین چمن استادیوم شهدای قدس سه روز در هفته و پیست تارتان هر روز طی یک‌زمان مشخص در اختیار بانوان فوتبالیست و دونده قرار گرفته است.

وی با اشاره به رهنمود سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، گفت: همه فرزندان ایران اسلامی فرزندان معنوی ما هستند لذا باید در حوزه‌های مدیریتی تفکری پدرانه و دلسوزانه داشته باشیم تا در آینده حرف برای گفتن داشته باشیم.

مسابقات فوتبال دختران زیر ۱۹ سال با حضور ۷ شهرستان استان از هفته دفاع مقدس آغاز و تا هفته بسیج ادامه داشته که در این مسابقات تیم‌های شهرستان همدان، رزن و نهاوند به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز