۷۰ سوارکار نهاوندی در همایش سوارکاری به مناسبت هفته بسیج رقابت کردند

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۷:۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۶۳۵۶
۷۰ سوارکار نهاوندی در همایش سوارکاری به مناسبت هفته بسیج رقابت کردند
همزمان با سالروز بسیج، همایش سوارکاری با شرکت ۷۰ سوارکار با اسب‌های اصیل ایرانی در مجتمع ورزشی علیمرادیان نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان همایش سوارکاری با حضور ۷۰ سوارکار با اسب‌های اصیل ایرانی در مجتمع ورزشی علیمرادیان برگزار شد.

رئیس هیات سوارکاری نهاوند با بیان اینکه برگزاری این همایش علاوه بر گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره دلاورمردی‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس باعث ایجاد شور و نشاط بین مردم شده است افزود: در این همایش سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای کرد، عرب، ترکمن و اسب‌های محلی به انجام حرکات نمایشی با اسب پرداختند که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

محمد جهانیان افزود: در این همایش اسب‌سوارانی از استان‌های همجوار مانند کرمانشاه، صحنه، اراک، ملایر، اسدآباد و همدان حضور داشتند که در کنار سوارکاران نهاوند به اجرای نمایش‌های سوارکاری پرداختند.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند دارای چندین باشگاه سوارکاری با اسب‌های زیبای ایرانی است که علاقمندان زیادی در آنها مشغول به آموزشی هستند گفت: تا کنون به مناسبت‌های مختلف چندین همایش و مسابقه در سطح شهرستان برگزار شده که این برنامه‌ها باعث معرفی بیشتر نژادهای زیبای اسب ایرانی به مردم و معرفی استعدادهای سوارکاری شهرستان می‌شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز