علم و علم‌آموزی سلاح امروز جوانان در برابر دشمنان ایران اسلامی است

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۸۲۵۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: علم و علم‌آموزی سلاح امروز جوانان در برابر دشمنان ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در برنامه سه شنبه های با جوانان در کمیته تخصصی برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با بیان اینکه جوانان سرمایه کشور هستند، گفت: جوانان ما بالاخص جوانان نخبه و دانش پژوه سرمایه های کشور هستند و سلاح آنها در نبرد با دشمنان ایران اسلامی علم و علم‌آموزی است که باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: از شما جوانان می‌خواهم با برگزاری همایش‌های علمی از مقالات نخبگان استفاده کنید تا به هدف عالی و غایی کشور برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با بیان اینکه جوانان باید بدانند همه در یک کشتی هستیم و برای برداشتن گام در جهش علمی و پژوهشی جهانی همت عالی شما جوانان را می‌خواهد، گفت: شهدا و جانبازان الگوی رشادت و شهامت ما هستند و باید با الگوگیری از شهدا گران‌قدر و همت و کوشش در راستای برتری جهانی در زمینه‌های مختلف تلاش کنیم.

در ادامه جلسه سرهنگ امیری، گفت: سپاه و بسیج از جوانان نخبه و دانش‌پژوه تمام‌قد حمایت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: امروزه ما وارد پنجمین دوره تحریم‌های انقلاب اسلامی هستیم ولی خوشبختانه در بسیاری از حوزه‌ها خصوصاً در جایی که شما جوانان حضور داشتید سرآمد در دنیا شدیم که همه اینها به همت والای شما جوانان نیازمندیم.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: شما جوانان انقلابی و بسیجی در حوزه علمی هوا فضا سر آمد دنیا شدند که نمونش همان در مدار قرار گرفتن ماهواره نور در فضاست .در پایان امیری گفت:امروز ما با استفاده از رهنمون های رهبر کبیر انقلاب به قله عزت بر جهان می ایستم و به کل دنیا ثابت خواهیم کرد که تحریم ها هیچ گاه جوانان انقلابی را از درخشان در سطح دنیا جلوگیری نمی کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز