دکتر سجادی: توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در دستور کار است

۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۰۶:۳۰:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۸۷۲۵
دکتر سجادی: توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در دستور کار است
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه خوشبختانه بنا برگزارش‌های ارائه شده طی یک سال اخیر اقدامات مثبتی در راستای توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فضاهای ورزشی در استان همدان انجام شده است، گفت: توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، دکتر سید حمید سجادی در دیدار با دکتر سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی که با حضور سیدمجید سید مومنی، مدیرکل امور مجلس و همچنین دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد با بیان اینکه استان همدان یکی از استان های مستعد و توانمند در رشته های مختلف ورزشی است، گفت: امیدواریم با حمایت مجمع نمایندگان استان و همچنین درایت دکتر سیفی به عنوان سکاندار ورزش و جوانان شاهد درخشش روز افزون ورزشکاران و جوانان استان در سطوح مختلف ملی و فراملی باشیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه بنا بر گزارش‌های ارائه شده طی یک سال اخیر اقدامات مثبتی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه فضاهای ورزشی در استان همدان انجام شده است، گفت: در راستای حمایت از ورزش، ورزشکاران و جوانان در وزارت ورزش تصمیمات و برنامه‌های بسیار خوبی در دست اجرا قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم شریف اسدآباد در مجلس شورای اسلامی برای رفع برخی محدودیت‌ها در این شهرستان، گفت: خوشحالیم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از استخر شنای اسدآباد پس از چندین سال و همچنین احیا چمن طبیعی این شهرستان پس از چند دهه خواهیم بود.

دکتر سجادی در ادامه قول مساعد جهت احداث زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهرستان اسدآباد داد و گفت: امیدواریم در ادامه راه شاهد توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌های ورزشی در کشور و استان همدان باشیم.

در ادامه نیز کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان همدان دارای ظرفیت‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی است، گفت: امیدواریم با درایت و توجه دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و به‌تبع آن دکتر سیفی در استان همدان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این ظرفیت‌ها باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز