مسابقات چندجانبه فوتسال غرب کشور به میزبانی مریانج برگزار می شود

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۷۹۸۹۲
مسابقات چندجانبه فوتسال غرب کشور به میزبانی مریانج برگزار می شود
ورزش و جوانان مریانج از برگزاری بزرگترین مسابقات چندجانبه فوتسالی غرب کشور به میزبانی هیأت فوتبال این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اکبر تجری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال، اظهار کرد: هیأت فوتبال مریانج همه ساله به مناسبت حماسه 9 دی ماه، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال تحت عنوان «جام بصیرت» می‎کند.

وی ادامه داد: این مسابقات چهارمین دوره متوالی خود را آغاز کرده است و مسابقات در سالن 2 هزار نفری مجموعه شهید علیرضا حاجی‎بابایی برگزار می‎شود.

رئیس ورزش و جوانان مریانج تصریح کرد: این تورنمنت به عنوان معتبرترین و بزرگترین تورنمنت فوتسالی غرب کشور معرفی شده است و در این دوره نیز 32 تیم از سراسر شهرستا‎های استان از جمله، همدان، ملایر، اسدآباد، بهار و... در آن حضور دارند.

وی بیان کرد: درخواست شرکت در مسابقات توسط تیم‎های مختلف بسیار بالاست، اما تیم‎های شناخته شده‌ای که از بازیکنان فوتسالی با کیفیت استفاده می‎کنند  توسط کمیته فنی انتخاب و  در نهایت راهی مرحله قرعه کشی می‎شوند.

تجری اضافه کرد: برگزاری یک تورنمنت سنگین با شرکت 32 تیم و در سطح فنی و کیفی بالا، کار بسیار سختی است که همکاران ما در هیأت فوتبال مریانج در راستای توسعه فوتسال استان، آن را اجرایی می‎کنند.

azadupload.com-13431603111-765x510

وی از اهدا جایزه نقدی به تیم های برتر خبر داد و گفت: جوایز تیم‎های برتر به صورت نقدی در مراسم اختتامیه مسابقات همراه با تندیس و لوح به تیم های اول تا سوم اهدا خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان مریانج بیان کرد: دور مقدماتی این مسابقات امروز به پایان رسیده است و 16 تیم‎ها راه یافته به دور حذفی مسابقات از روز جمعه برابر هم به میدان خواهند رفت و همچنین تماشاگران نیز با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی شاهد برگزاری مسابقات در روی سکوها هستند.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که در ایام شهادت سردار سلیمانی مسابقات فینال و رده‎بندی و همچنین مراسم اختتامیه مسابقات را به حضور مسئولان ارشد استان برگزار کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز