سمینار کشوری کراس‌فیت در همدان برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۷۹۹۰۰
سمینار کشوری کراس‌فیت در همدان برگزار شد
سمینار کشوری ورزش‌ کراس‌فیت به صورت آنلاین به میزبانی هیات ورزش های همگانی استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسئول کمیته آموزش هیئت ورزش های همگانی همدان در این باره اظهار داشت: در این سمینار یک‌روزه 68 شرکت کننده از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

علیرضا نوروزی با بیان اینکه همدان با برگزاری دومین دوره این سمینار پیشتاز در کشور است، خاطرنشان کرد: نسیم بهمن پور مدرس رسمی فدراسیون ورزش های همگانی کشور آموزش های لازم را در این دوره آنلاین ارایه داد.

وی اضافه کرد: «کراس فیت»، آمیخته‌ای از روش‌های تمرینی رشته‌های ژیمناستیک، آمادگی جسمانی، دو و میدانی و وزنه‌برداری است.

نوروزی خاطرنشان کرد: «کراس فیت» ترکیبی از تمرینات قدرتی، استقامتی، ژیمناستیک، انفجاری، پلیومتریک، سرعتی و وزنه‌برداری به‌شیوه‌ المپیکی با استفاده از کتل‌بل و وزن خود بدن است.

وی بیان کرد: تمرکز ورزش کراس فیت بر بهبود توانایی قلبی و ریوی، استقامت، قدرت، انعطاف‌پذیری، سرعت، چابکی، تعادل و تناسب است.

کراس‌فیت در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط شخصی به نام «گریگ گلسمن» نوجوان ژیمناستیک‌کار اهل کالیفرنیای آمریکا ابداع شد و در سال‌های اخیر بیش از پنج‌هزار باشگاه در سراسر جهان این ورزش را به صورت اختصاصی تمرین می‌دهند.

فعالان رشته «کراس‌فیت» در قدرت، استقامت و سرعت از سایر ورزشکاران پیشی گرفته و به علت استقبال کم‌نظیر دارای مسابقات رسمی در کشور است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز