مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی در همدان برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۸۲۰۴۳
مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی در همدان برگزار شد
آیین دومین سالگرد شهید سپهبد "قاسم سلیمانی" دوشنبه شب در محل حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان با حضور شمار زیادی از مردم عزادار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، یکی از اساتید حوزه و دانشگاه استان همدان در این آیین گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: "قاسم سلیمانی یک مکتب است" که این تعریف غلو نیست چرا که این شخصیت جهان را تکان داده است.

حجت الاسلام "سیدمجتبی حسینی یمین" به بیان ویژگی های مکتب شهید سردار سلیمانی پرداخت و افزود: ویژگی افراد حزب الهی و یاران امام زمان(عج)، محب خدا بودن است و برای اینکه خدا دوستمان داشته باشد باید از پیامبر اطاعت کنیم.

وی اولین ویژگی مکتب شهید سلیمانی را ولایتمداری و سرباز ولایت بودن دانست و اضافه کرد: در بخش زیادی از وصیت نامه این شهید به ولایتمداری اشاره شده است و این فرمانده خدا را شکر می کند که در زمان حاکمیت اسلام متولد شده است.

استاد حوزه و دانشگاه استان همدان گفت: ویژگی دیگر افراد پیرو مکتب حاج قاسم و حزب الله عاشق خدا بودن و ویژگی دیگر نسبت به مومنین تکبرنداشتن، خودبزرگ بین نبودن و فخر نداشتن است که در این شهید والامقام هیچگونه فخر و تکبری وجود نداشت.

حجت الاسلام حسینی یمین اظهار داشت: این شخصیت در همه جای جهان زلزله ایجاد کرده و در آیین تشییع او به گفته رهبری معظم انقلاب دهها میلیون نفر آمدند.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم حامی همگان بود و خودی و غیرخودی نداشت گفت: مصداق صحبت های ایشان صحبت این شهید است که گفت: «آن دختر بدحجاب هم دختر من است.»

استاد حوزه و دانشگاه استان همدان افزود: حاج قاسم محور وحدت قرار گرفت همانگونه که امیر المومنین(ع) همواره بر کنار گذاشتن تفرقه تاکید داشتند.

حجت الاسلام حسینی یمین نفوذ ناپذیری در برابر دشمن، مجاهد فی سبیل الله بودن، اخلاص و نهراسیدن از سرزنش دیگران به خاطر کار برای رضای خدا را از دیگر ویژگی برجسته شهید سپهبد قاسم سلیمانی دانست.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز