استاندار همدان: نکوداشت یاد شهید به مثابه تداوم راه و آرمان شهدا است

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۵۷۵۳
استاندار همدان: نکوداشت یاد شهید به مثابه تداوم راه و آرمان شهدا است
استاندار همدان با تاکید بر ضرورت تکریم شهدا و خانواده های معظم آن ها، گفت: نکوداشت نام و یاد شهدا به مثابه تداوم راه و آرمان ارزشمند شهیدان در دفاع از ارزش های والای انقلاب و اسلام است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، افزود: روحانیون در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل موجب افزایش روحیه و تقویت امید و انگیزه رزمندگان اسلام می شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند مطلع ایثار و شهادت است، اظهار داشت: شکل گیری گروه انقلابی ابوذر در نهاوند و رشادت و ایثار این گروه نماد و نشانه مردم انقلابی این دیار است که همواره انقلابی بوده و هستند و با تقدیم ۸۵۳ شهید برای اسلام و انقلاب، عمق تعلق خاطر و ارادات خود به انقلاب و نظام را ثابت کردند.

استاندار همدان در ادامه با تقدیر از دکتر حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور برای سفر به استان و شهرستان نهاوند و حضور در این یادواره، تصریح کرد: بسیاری از خدمات و اقدامات موثر فرهنگی کشور در زمان مسئولیت ایشان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که به زودی و با سفر رییس جمهور به استان همدان شاهد به ثمر نشستن اقدامات و آثار و برکات این سفر در استان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز