استاندار همدان: شهرهای استان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۶۳۱۷
استاندار همدان: شهرهای استان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند
استاندار همدان، گفت: شهرهای استان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت:همکاری و انسجام خوبی بین مجموعه مدیریتی استان وجود دارد که قابل تقدیر است.

وی گفت: کلیه اقدامات جهادی در ستاد  استانی مدیریت کرونا در راستای پیشگیری، کنترل و مقابله باکرونا، با اتحاد و انسجام مجموعه مدیریتی استان صورت گرفته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه استان همدان در راستای مقابله با کرونا به ویژه تجهیز مدارس به سیستم تهویه در کشور پیشگام است، گفت: اقدامات و فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان، فرماندارن، بخشداران، ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، بسیج و سپاه پاسداران در‌ راستای مقابله با کرونا در استان قابل تقدیر و تشکر است.

وی گفت: همراهی و همکاری نوسازی مدارس در تجهیز مدارس استان به سیستم تهویه، تقدیر و تشکر ویژه ستاد ملی مدیریت کرونا را به همراه داشت.

قاسمی فرزاد، گفت: اقدامات و مجموعه فعالیت اصحاب رسانه و صدا و سیما نقش اساسی در اقناع‌سازی و ترغیب مردم به زدن واکسن کرونا، قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته تمام شهر‌های استان از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارند، گفت: مشکلی به لحاظ ذخیره واکسن در استان وجود ندارد و مردم با رجوع به مراکز واکسیناسیون، واکسن خود را دریافت کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه کلیه فعالیت‌های استان، متناسب با رنگ آبی مجاز خواهند شد، گفت: روند شیوع کرونا و ابتلا به آن در استان همدان، در هفته اخیر کاهشی است، مردم برای تثبیت وضعیت موجود پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲میلیون ۷۰۰هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه ۱۶ درصد از جامعه هدف در استان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند این روش باید افزایش یابد، گفت: بیش از ۹۳ درصد از افراد سنی ۱۲ تا ۱۸ در استان، نوبت اول و بیش از ۷۶ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: بیش از ۹۳درصد از افراد بالای ۶۰ سال در‌ استان نیز، واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز