دلیل شنیده شدن صدای انفجار‌ مهیب در استان‌های غربی مشخص شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۶۷۲۰
دلیل شنیده شدن صدای انفجار‌ مهیب در استان‌های غربی مشخص شد
در پی شنیده شدن صدای انفجار مهیب در غرب کشور استاندار همدان با استانداران استانهای همجوار تماس گرفته تا اگر انفجاری در این استانها رخ داده وارد عمل شوند که خوشبختانه این استانداران نیز اعلام کردند استانهای آنها در امنیت کامل به سر می‌برد.

به گزارش برنا؛ مهدی باب‌الحوائجی بیان کرد: در پی شنیده شدن صدای مهیب انفجار در یکی از شهرستانهای استان همدان در شب گذشته، همه دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی به دستور استاندار بسیج شدند تا منشاء این صدای انفجار را بیابند.

وی اضافه کرد: پیگیری‌ها نشان داد در استان همدان انفجاری رخ نداده و صدای شنیده شده مربوط به استانهای همجوار بوده است، در این راستا استاندار همدان با استانداران استانهای همجوار تماس گرفته تا اگر انفجاری در این استانها رخ داده و نیاز به کمک همدان است نیروهای استان وارد عمل شوند که خوشبختانه این استانداران نیز اعلام کردند استانهای آنها  در امنیت کامل به سر می‌برد.

باب‌الحوائجی اظهار کرد: احتمال ما تا کنون این است که این صدا مربوط به برخی از اقدامات آموزشی بوده که احتمال قریب به یقین این موضوع درست است و وزرات کشور در حال پیگیری و رصد بوده تا منطقه آموزشی به سمع و نظر مردم برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز