امام جمعه ملایر: همسران و مادران شهدا برای کشور عزت و افتخار آفریدند

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۲۸۷۰۲۰
امام جمعه ملایر: همسران و مادران شهدا برای کشور عزت و افتخار آفریدند
امام جمعه ملایر با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و والدین آنها در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: همسران و مادران شهدا خاکریز دوم شهادت هستتد که برای کشور عزت و افتخار آفریدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در آئین تکریم از مادران و همسران شهدا در شهرستان ملایر افزود: شهدا خاکریز اول شهادت هستند که در مکتب امام حسین(ع) تربیت یافتند.

وی مادران و همسران شهدا را الگویی برای زنان و دختران جامعه امروز و نسل‌های آینده دانست و بیان کرد: تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا یک وظیفه همگانی است.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا همانند حضرت ام‌البنین(س) تمام دارایی خود را در راه اسلام فدا کردند و فرزندانی تربیت کردند که راه نورانی آنها برای همیشه ادامه دارد.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه معرفت، ایثار و از خود گذشتگی را از ویژگی‌های شهدا و مادران و همسران شهدا دانست و گفت: مادران شهدا به چنان معرفتی دست یافته بودند که فرزندان خود را لایق شهادت در مسیر اباعبدالله الحسین(ع) می‌دانند.

وی شهدا و والدین آنها با ایثار و از خودگذشتگی، ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور رساندند، اظهار داشت: مادران شهدا فرزندانی را تربیت کردند که فدایی امام خمینی (ره) و ارزش‌ها شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هر یک از شهدا را یک سردار سلیمانی دانست و گفت: امروز خون مطهر شهدا به ثمر نشسته و دستاوردهای بزرگی برای نظام و انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه تزریق واکسن رایگان به همت و تلاش دولت سیزدهم را نمونه‌ای از برکت خون شهدا دانست و بیان کرد: اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان ۲ ابرقدرت دنیا جرات پرتاب حتی یک ترکش را به سمت کشتی‌های نفتکش ایرانی ندارند، نشان از به ثمر نشستن خون شهدا است.

وی با اشاره به شکل‌گیری جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی، افزود: جبهه مقاومت امروز با شجاعت و رشادت سردار شهید سلیمانی، به خط مقاومت تبدیل شد تا مظلومان جهان، زنان و دختران جامعه را از ظلم ستمگران نجات دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، خطاب به مادران و همسران شهدا خاطرنشان کرد: فرزندان شما موجب شدند پرچم پیامبر(ص) و آل پیغمبر(ص) که یک روز با دستان ام‌البنین(س) به اهتزاز درآمد، امروز در دستان شما در اوج بماند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز