سیفی: هیئت‌های ورزشی استان همدان توسعه همگانی ورزش را اولویت قرار دهند

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۲۸۷۶۸۶
سیفی:  هیئت‌های ورزشی استان همدان توسعه همگانی ورزش را اولویت قرار دهند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هیئت‌های ورزشی استان همدان توسعه همگانی ورزش را اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه شورای ورزش همگانی استان همدان که با حضور مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری همدان، رؤسا و کارشناسان ورزش دستگاه‌های اجرایی و معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد با بیان اینکه ورزش همگانی پایه و اساس ورزش قهرمانی است، گفت: میزان ورزشی بودن افراد یک جامعه رابطه مستقیمی با رشد شاخص‌های سلامت دارد لذا باید در زمینه توسعه ورزش همگانی در استان همه ظرفیت‌ها بسیج شوند.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی استان همدان به برکت حضور آقای سبزواری افتخارات متعددی در زمینه‌های مختلفی را کسب کرده است، گفت: خوشبختانه ورزش همگانی استان همدان به لحاظ دارابودن شاخص‌های مورد ارزیابی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون، مقام سوم هیئت‌های همگانی کشور را دارا است لذا باید تلاش کنیم این مهم را ارتقا دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا اقدامات بسیار خوبی در هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان در خصوص توسعه طرح ورزش در منزل با برگزاری پویش‌های مختلف انجام شده که باید این مهم در شرایط عادی نیز با برنامه‌ریزی مدون تداوم پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه کرونا بسیاری از مشاغل را تحت‌الشعاع قرارداد و یا برخی شغل‌ها را حذف و برخی را نیز به وجود آورد، گفت: خوشبختانه در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با همکاری و همراهی همه پرسنل تهدید کرونا به فرصت تبدیل شد و ورزشکاران ما موفق شدند طی 9 ماهه سال جاری 31 مدال رنگارنگ فراملی را برای استان همدان کسب کنند.

سیفی با تاکید بر اینکه این مدال‌آوری‌ها در شرایط کرونایی نسبت به سال قبل رشد بسیار چشم‌گیری داشته است، گفت: امیدواریم در مدت باقیمانده از سال جاری نیز بتوانیم جایگاه استان همدان را بیش‌ازپیش ارتقاء دهیم.

photo_2022-01-18_14-13-07

وی با بیان اینکه استعدادیابی در کشور مقوله بسیار مهمی است اما آن‌چنان که باید اجرایی نمی‌شود، گفت: هیئت‌های ورزش ما باید بخش همگانی را توسعه دهند چراکه ورزش‌کردن در هر رشته‌ای حق همه مردم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: مرکز استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در استادیوم شهید شمسی‌پور تأسیس و آغاز بکار کرده امیدواریم با حضور همه اقشار جامعه به علم محور شدن ورزش در استان برای دستیابی به اهداف بهتر کمک کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دوره‌های حقوق ورزشی برای هیئت‌ها و مربیان در اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود، گفت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد برای همه فعالان ورزشی این دوره بسیار حائز اهمیت را برگزار کند.

در ادامه، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید در راستای ورزش همگانی سندی ارائه و انتظارات دستگاه‌ها مشخص شود، به تشریح سند برنامه ترویج فرهنگ ورزش همگانی پرداخت.

محرم روزبه ادامه داد: استان همدان در عرصه ورزش همگانی فعال و رتبه سوم کشوری را دارد اما باید این فضاها را توسعه بخشید.

وی با تاکید بر اینکه ورزش ادارات نباید مغفول بماند، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در عرصه ورزش همگانی باید مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه دکتر سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن دیدار با دکتر باب الحوائجی، معاون محترم استاندار همدان مصوبات جلسه شورای ورزش همگانی استان همدان را به سمع و نظر ایشان رساند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز