سند توسعه ورزش همگانی استان همدان برای سال آینده تدوین شود

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۸:۱۱
کد خبر: ۱۲۸۷۷۰۵
سند توسعه ورزش همگانی استان همدان برای سال آینده تدوین شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان، گفت: سند توسعه ورزش همگانی استان همدان برای سال آینده تدوین شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهرداد نادری فر در جلسه شورای ورزش همگانی استان همدان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، رؤسا و کارشناسان ورزش دستگاه‌های اجرایی و معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد با اشاره به اینکه توجه به مسائل حقوقی ورزش در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است، گفت: مربیان و مدیران ورزشی باید در راستای اجرای قوانین ورزشی مر قانون را رعایت کنند چراکه فقدان اجرای آن در ورزش موارد جبران‌ناپذیری را برای سیستم به وجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: از اداره کل ورزش و جوانان درخواست داریم نسبت به آموزش حقوق ورزشی به هیئت‌ها، ارکان هیئت‌ها، مربیان و غیره اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر اینکه ضوابط و مقرراتی که باید در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی رعایت شود به جامعه هدف ابلاغ شود، گفت: امروز سیاست کاری دولت تعطیلی هیچ فعالیتی در حوزه ورزش نیست.

photo_2022-01-18_14-12-58

وی با بیان اینکه سیاست ما در استان همدان به تبعیت از دولت فعال‌بودن همه رشته‌های ورزشی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، گفت: در این زمینه باتوجه‌به رفع محدودیت‌ها با افرادی که مقررات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد شود.

نادری فر، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا متولیان باشگاه‌ها و اماکن ورزشی باید کد کیو آر کارت واکسن خود را در معرض دید بگذارند و از ورود افراد فاقد کارت واکسن جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت جبران فقر حرکتی دو سال گذشته به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، گفت: ورزش در منزل باید با ارائه طرحی جامع در دستور کار باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه سند توسعه ورزش همگانی در سال ۱۴۰۱ برای رشته‌های ورزشی تدوین شود، گفت: سند فرهنگی ورزش همگانی برای دستگاه‌های متولی ارسال شده لذا دستگاه‌ها در صورت وجود نقطه‌نظرات موارد خود را ارسال تا پس از جمع‌بندی نهایی سند فرهنگی ورزش همگانی استان همدان ابلاغ شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه دکتر سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن دیدار با دکتر باب الحوائجی، معاون محترم استاندار همدان مصوبات جلسه شورای ورزش همگانی استان همدان را به سمع و نظر ایشان رساند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز