ورزش همگانی استان همدان جایگاه سوم کشور را دارد

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۵:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۷۷۲۰
ورزش همگانی استان همدان جایگاه سوم کشور را دارد
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان، گفت: ورزش همگانی استان همدان جایگاه سوم کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، هادی سبزواری در جلسه شورای ورزش همگانی استان همدان که با حضور مدیران دفتر امور اجتماعی استانداری همدان و ورزش و جوانان استان همدان، رؤسا و کارشناسان ورزش دستگاه‌های اجرایی و معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد با اشاره به فعالیت 50 ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان همدان، گفت: هیئت ورزش همگانی به‌واسطه حمایت‌ها و همراهی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین تلاش‌های صورت‌گرفته توسط ارکان هیئت، مربیان و غیره یکی از سه هیئت برتر کشور است.

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان همدان فعالیت دارند و در روزها و مناسبت‌های سال برنامه‌های متنوعی را در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط در جامعه برگزار می‌کند.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به اینکه اجرای طرح ورزش در منزل از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در استان همدان شکل گرفت، گفت: به حمدالله با وفاق و همدلی موجود میان هیئت و اداره کل ورزش و جوانان همواره برنامه‌های بسیار خوبی برای عمومی جامعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مسابقات ورزشی کارمندان دولت در استان همدان 9 رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان فعال است، گفت: خوشبختانه در این مسابقات شاهد همکاری همه‌جانبه اداره کل ورش و جوانان استان همدان و استقبال چشمگیر کارمندان هستیم که نتایج مثبتی نیز حاصل شده است.

سبزواری در پایان بر ضرورت تشکیل کارگروه توسعه ورزش همگانی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ورزش ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با نگاه ویژه استاندار محترم و معاونین ایشان به ورزش شاهد توفیقات بیش‌ازپیش برای ورزش استان همدان باشیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه دکتر سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن دیدار با دکتر باب الحوائجی، معاون محترم استاندار همدان مصوبات جلسه شورای ورزش همگانی استان همدان را به سمع و نظر ایشان رساند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز