رؤسای هیئت‌های ورزشی منطبق با آیین‌نامه اجرایی فعالیت کنند

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۴:۴۹
کد خبر: ۱۲۸۷۸۴۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: رؤسای هیئت‌های ورزشی منطبق با آیین‌نامه اجرایی فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت هیئت‌های ورزشی که با حضور سرپرست و اعضای هیئت قایقرانی استان همدان برگزار شد با تاکید بر ضرورت پیگیری‌های روزانه و هفتگی برای به نتیجه رسیدن برنامه‌های راهبردی ورزش و جوانان استان در سطح هیئت‌های ورزشی، اظهار کرد: باتوجه‌به پیگیری‌های صورت‌گرفته راه‌اندازی و آغاز بکار استخر کوثر در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه سرپرست هیئت قایقرانی فردی قابل‌اعتماد، متعهد و بااخلاق است که از زمان تصدی ایشان شاهد رونق ورزش قایقرانی در استان هستیم، گفت: رؤسای هیئت‌های ورزشی آیین‌نامه اجرایی هیئت‌های ورزشی را مطالعه کنند تا اقدامات و برنامه‌های خود را متناسب و متناظر بر آن اجرا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه هیئت قایقرانی یکی از هیئت‌های فعال استان همدان است، گفت: هیئت قایقرانی ظرفیت‌های خوبی برای جذب سرمایه و اسپانسر دارد که باید بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما برای آینده قایقرانی حضور در رقابت‌های المپیک است، گفت: جلسات ماهانه ما با هیئت‌های ورزشی مدال‌آور در راستای رسیدن به هدف المپیک تشکیل می‌شود که می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

سیفی با بیان اینکه کیمیا زارعی به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های قایقرانی استان همدان است که می‌تواند سهمیه المپیک کسب کند، گفت: از استعدادیابی در قایقرانی و ورزش نباید غافل شد و باید رشته ورزشی قایقرانی برای مردم در دسترس باشد تا بعد همگانی آن نیز در استان توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت نیروی انسانی توانمند در هیئت قایقرانی که به هر دلیلی حضور ندارند استفاده شود، گفت: ظرفیت ارتباطات هیئت قایقرانی در حوزه جذب سرمایه و اسپانسر برای سایر رشته‌های ورزشی نیز استفاده شود چرا که رشد ورزش همدان رشد همه‌جانبه استان را همراه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تشکیل کمیته بازاریابی و اسپانسرینگ تخصصی در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد و گفت: باید به دنبال جذب سرمایه برای رشته‌های ورزشی مدال‌آور باشیم چراکه امروز باتوجه‌به افزایش هزینه‌ها نیاز مالی هیئت‌ها را با استفاده از درآمدهای پایدار و تبلیغات تأمین کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز