استفاده از ظرفیت سدهای استان برای قایقرانان همدانی در دستور کار است

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۳:۱۰
کد خبر: ۱۲۸۷۸۴۵
استفاده از ظرفیت سدهای استان برای قایقرانان همدانی در دستور کار است
سرپرست هیئت قایقرانی استان همدان، گفت: استفاده از ظرفیت سدهای استان برای قایقرانان همدانی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهران حاجیان، سرپرست هیئت قایقرانی استان همدان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در نقاط مختلف استان همدان در رشته قایقرانی وجود دارد، گفت: در راستای شکوفایی هرچه بیشتر این ظرفیت‌ها طی چند ماه اخیر جلسات متعددی با افراد و اشخاص مختلف برگزار شده تا بتوانیم بخش از زیرساخت‌ها و تجهیزات موردنیاز هیئت را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه جلساتی برای بهره‌برداری از ظرفیت سدهای شنجور و نعمت‌آباد و شیرین سو برگزار شده است، گفت: خوشبختانه ۲۳۴ هکتار زمین در کنار سد اکباتان تحویل شهرداری شده که با هماهنگی و مساعدت شهردار و شورای شهر مقدمات لازم برای احداث پایگاه اصلی قایقرانی در جوار سد اکباتان در حال انجام است.

سرپرست هیئت قایقرانی استان همدان با اشاره به اینکه برای استفاده از دریاچه عباس‌آباد به مدت سه سال قرارداد لازم منعقد شده و برای دریاچه بوعلی نیز هماهنگی‌های لازم با مسئولین ذی‌ربط انجام شده است، گفت: در حوزه استعدادیابی نیز کمیته مربوطه را احیاء کردیم و در این زمینه نیز چندین مدال‌آور رشته را که به دلایل مختلف از هیئت فاصله گرفته بودند را جذب کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی هیئت قایقرانی و عمق‌بخشی به فعالیت‌های آن‌ها در شهرستان‌های مختلف استان نیز در حال انجام است، گفت: شهرستان نهاوند به‌واسطه وجود سراب‌های متعدد ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه قایقرانی در آب‌های خروشان دارد.

حاجیان با اشاره به اینکه پیگیر احداث و ایجاد خانه قایقرانی استان همدان هستیم، گفت: استان همدان دارای ۴ ملی‌پوش در تیم ملی قایقرانی است امیدواریم با تلاش این عزیزان و همچنین حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در المپیک لندن نماینده داشته باشیم.

وی با اشاره حضور ظرفیت‌هایی چون فاطمه زندی و حسین محرابی قهرمانان کانو کانادایی کشور، کیمیا زارعی، مریم امیدی پارسا و مریم کرمی دعوت‌شدگان به تیم ملی در استان همدان، گفت: همه تلاش خود را برای حمایت همه‌جانبه از این عزیزان در دستور کار قرار داده‌ایم امیدواریم بتوانیم در ادامه راه شاهد موفقیت‌های روزافزون این عزیزان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز