امام جمعه موقت همدان: سفر رئیس جمهور به روسیه نقش موثری در روند برد_برد مذاکرات وین دارد

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۸۸۸۱۶
امام جمعه موقت همدان: سفر رئیس جمهور به روسیه نقش موثری در روند برد_برد مذاکرات وین دارد
امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به روسیه در روند برد_برد مذاکرات وین نقش موثری دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی به یک توافق برنده، دستاوردهای مثبتی در این مذاکرات داشته است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن فاضلیان در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان افزود: سفر آیت الله رئیسی به روسیه را باید به فال نیک گرفت و قطعا آثار و رهاوردهای پربرکتی برای کشور و ملت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای تامین منافع ملی بسیار موثر عمل کرده است، گفت: دولت توجه ویژه ای به توسعه روابط خارجی در راستای پیشبرد اهداف نظام و حفظ منافع و مصالح کشور دارد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به ظلم کشورهای غربی در ۴۳ سال گذشته در حق مردم و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران این انقلاب را ساده به دست نیاورده که بخواهد به راحتی و چشم پوشی از منافع آن را از دست بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان تصریح کرد: غربی‌ها در جنگ هشت ساله به طرق مختلف از رژیم بعثی حمایت کردند و خسارت‌های زیادی را به جمهوری اسلامی وارد کرده و هنوز هم این دشمنی‌ها ادامه دارد.

امام جمعه موقت همدان افزود: اقامه نماز آیت الله رییسی در کاخ کرملین بازتاب بسیاری در جهان و افکار عمومی داشته و افتخاری برای کشور، ملت ایران و اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان با اشاره به حملات موشکی جبهه مقاومت یمن علیه متجاوزان این کشور، تصریح کرد: اقدام نظامی نیروهای انصارالله سیلی سختی بر چهره دشمنان جبهه مقاومت است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی، اظهار داشت: بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم اقدام ارزشمندی است که دولت سیزدهم به صورت جدی برای تحقق آن تلاش می کند.

امام جمعه موقت همدان در ادامه به جایگاه رفیع زنان در جامعه و نقش ویژه آنان در تحکیم خانواده اشاره کرد و گفت: برهمین اساس دین اسلام اهمیت زیادی برای ازدواج و تشکیل خانواده به عنوان یک موضوع مهم قائل است.

انتهای پیام

نظر شما