«احمدشانیان» به عنوان رییس جدید سازمان صمت استان همدان معرفی شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۰۵۵۷
«احمدشانیان» به عنوان رییس جدید سازمان صمت استان همدان معرفی شد
«احمد شانیان» در آیینی به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان معرفی و از زحمات هشت ساله «حمیدرضا متین» قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان؛ آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با حضور جمعی از صنعتگران، فعالان اقتصادی و اصناف و مسئولان کشور و محلی استان در تالار معلم شهر همدان برگزار شد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در این آیین به وجود  هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی، ۷۰ هزار واحد صنفی و ۲۰۰ هزار شاغل تحت مدیریت سازمان صمت استان اشاره کرد و گفت: این نشان از گستردگی و وسعت ماموریت این سازمان دارد. 

«ظاهر پورمجاهد» افزود: این سازمان در بحث اشتغال و سرمایه گذاری سازمانی کلیدی است که پیچیدگی و گرفتاری های متعدد و متفاوتی دارد. 

وی با تاکید بر حل و فصل مشکلات تولیدکنندگان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این کارگروه تخصصی به ریاست استاندار به صورت هفتگی و مستمر برگزار می شود که نشان از اهمیت رونق تولید در دولت دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: به رغم کمبود منابع، تحریم‌ها و محدودیت‌های جهانی بخش تولید توانسته با همه توان پیشرفتهای خوبی داشته باشد. 

پورمجاهد در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: استفاده از نیروهای جوان و انقلابی از کلیدواژه های این بیانیه مهم است و انتصاب احمد شانیان یکی از مصداق تحقق این مهم در سطح استان محسوب می شود. 

وی با قدردرانی از خدمات "حمیدرضا متین"، گفت: منش و رفتار توام با صبوری و متانت وی با صاحبان صنایع و واحدهای صنفی ستودنی است و در یاد و خاطره فعالان اقتصادی استان ماندگار است. 

رییس جدید صمت استان: بازگشت کارخانه‌های تعطیل در اولویت است

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز حمایت، تسهیل‌گری و رونق اقتصادی را از برنامه های خود برشمرد و گفت: برای بازگشت کارخانه های تعطیل به چرخه تولید و جلوگیری از خامفروشی در استان تلاش ویژه خواهیم داشت.

«احمد شانیان» اظهار داشت: برنامه های مختلفی در بخش توسعه کمی و کیفی صنایع و معادن و همچنین تقویت بازرگانی داخلی و خارجی طراحی شده که امیدواریم با کمک فعالان این بخش‌ها به آنها دست پیدا کنیم. 

وی با اشاره به توفیقات دولت در دیپلماسی اقتصادی ابراز امیدواری کرد: در سایه این گشایش‌ها بتوانیم برای بهبود اوضاع اقتصادی و پایداری اشتغال، تولید و صادرات تلاش کنیم. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: همگام با سیاست‌های دولت و بر اساس اولویت‌های وزارتخانه در استان همدان حرکت می کنیم تا آینده بهتری را برای تولیدکنندگان، صنعتگران و بازاریان بسازیم.

به گفته او، استان همدان دارای ظرفیت‌های غنی معدنی است که برای توسعه صنایع فرآوری و جلوگیری از خام‌فروشی باید برنامه جدی داشته باشیم. 

شانیان همچنین به اهمیت و جایگاه رسانه در این حوزه اشاره کرد و گفت: در عرصه اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای حاصل شده به کمک رسانه ها نیاز جدی داریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز