مشاور وزیر صمت: طرح آمایش سرزمینی تا پایان سال به نتیجه می‌رسد

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۲۹۰۵۶۰
مشاور وزیر صمت: طرح آمایش سرزمینی تا پایان سال به نتیجه می‌رسد
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معادن و تجارت از تهیه و تدوین طرح آمایش خبر داد و گفت: این طرح متناسب با ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های معدنی، صنعتی، صنفی و تجاری به طور دقیق مطالعه و تدوین و تا پایان سال به نتیجه می رسد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شهاب جنابی در آیین معارفه و تکریم روسای جدید و  قدیم سازمان صمت استان همدان، اظهار داشت: این طرح را با کمک استانداران، فرمانداران و نمایندگان مجلس پیش خواهیم برد و در این راستا از دانش جامعه علمی، صاحب نظران و نخبگان هر منطقه استفاده می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه طرح مذکور تا پایان سال به یک اجماع نسبی خواهد رسید، افزود: حاصل این آمایش سرزمینی یک برنامه سودمند برای استفاده بهینه از ظرفیت استان‌ها است و بی تردید نقشه راهی برای توسعه اقتصادی هر منطقه خواهد بود.

جنابی از ارائه گزارش عملکرد سه ماهه وزیر صمت به مردم خبر داد و افزود: اطلاع رسانی و گزارش دهی اقدامات و خدمات ارائه شده از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که باید به صورت واقع‌بینانه و مستمر انجام شود. 

مشاور وزیر صمت از روسای سازمان‌های صمت در استانها نیز خواست آگاهی بخشی به مردم را جزو اولویت‌های خود قرار داده و ارتباط با رسانه ها را تقویت کنند. 

او دغدغه و مسائل تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تمام فعالان اقتصادی را دغدغه مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور دانست و تصریح کرد: باید حلال و گره گشای مشکلات این افراد باشیم که در جبهه اقتصادی می جنگند.  

وی با اشاره حجم و گستردگی بسیار زیاد وظایف و ماموریتهای این وزارتخانه گفت: این وسعت اثرگذاری مستقیمی بر معیشت و روزمره مردم دارد و مسئولیت در این مجموعه کاری سنگین و حساس است. 

در این آیین «احمد شانیان» به عنوان رییس جدید سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان همدان معرفی و از خدمات هشت ساله «حمیدرضا متین» در این سمت تجلیل شد. 

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز