استاندار همدان: شکوه نوروز در پایتخت تاریخ و تمدن ایران نمایان می‌شود

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۹۷۷۸
استاندار همدان: شکوه نوروز در پایتخت تاریخ و تمدن ایران نمایان می‌شود
استاندار همدان با تاکید بر اینکه شکوه جشن‌های جهانی نوروز را در پایتخت تاریخ و تمدن ایران شاهد خواهیم بود، گفت: همدان به عنوان دروازه ورود به مثلث گردشگری غرب ایران، نوروزی متفاوت را در آغاز سده نو تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه دوشنبه با اشاره به برگزاری آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور، افزود: استان همدان آمادگی کامل برای میزبانی از اقوام ایرانی و نمایندگان کشورهای خارجی در جشن نوروز جهان شهرهای ایرانی را دارد.

وی افزود: استان همدان با دارا بودن صدها اثر تاریخی و طبیعی، همواره یکی از مقاصد گردشگری ایران بوده و با فروکش کردن اپیدمی بیماری کرونا باز هم شاهد حضور گردشگران در این استان است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه این استان ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دارد، تصریح کرد: شرایط لازم برای همه سرمایه‌گذاران در این حوزه در استان همدان فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: همدان به لحاظ فرهنگی بسیار غنی بوده و عالمان، هنرمندان و بزرگان این سرزمین، همه نام و نشانی در ایران و جهان دارند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه امروز ثبت جهانی "منظر تاریخی هگمتانه تا همدان" خواسته همه مردم است، افزود: مقدمات این ثبت جهانی انجام شده و انتظار می‌رود مسوولان حوزه گردشگری، به طور جد، پیگیر ثبت جهانی این پرونده باشند.

وی ادامه داد: ثبت جهانی منظر تاریخی هگمتانه تا همدان، می‌تواند آوازه پایتخت تاریخ و تمدن ایران را بیش از پیش در دنیا پخش کند.

استاندار همدان از همه مردم برای سفر به استان همدان، برای رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا دعوت کرد و گفت: مردم ایران با سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران، زیباترین خاطرات خود را ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز