تقاطع غیرهمسطح خواجه رشید همدان برای انجام عملیات فنی مسدود می‌شود

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۸۳۷۷
تقاطع غیرهمسطح خواجه رشید همدان برای انجام عملیات فنی مسدود می‌شود
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تقاطع غیرهمسطح(پل روگذر) خواجه رشید به منظور اجرای علت فنی و بهسازی از فردا تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی مسدود می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی با اعلام این خبر، افزود: تقاطع غیرهمسطح(پل روگذر) خواجه رشید حد فاصل خواجه رشید - پل روگذر به سمت بلوار کاشانی از روز پنجشنبه تا پایان روز جمعه مسدود است.

وی اضافه کرد: پیمانکار متعهد به انجام عملیات فنی و مهندسی تا پایان روز جمعه شده است با این وجود برای پیشگیری از بروز ترافیک سنگین از رانندگان وسایط نقلیه درخواست می شود برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: به دنبال بازگشایی کلاس های درس برخی از مدیران مدارس در تماس با پلیس راهور از حضور دانش آموزان زیر ۱۸ سال با موتورسیکلت در مدارس خبر دادند.

سرهنگ جمالی از خانواده ها خواست برای پیشگیری از بروز هر گونه سانحه ای نظارت و کنترل بیشتری بر روی فرزندان داشته باشند.

وی از افزایش سوانح رانندگی در بلوارها خبر داد و گفت: اوایل هفته جاری یک دستگاه سواری دنا هنگام تردد از بلوار احمدی روشن به سمت میدان مدرس در ابتدای خیابان شهید زمان واژگون شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان توضیح داد: راننده این وسیله نقلیه با سرعت بالا در حال تردد بود که هنگام مواجهه با عابر برای تصادف نکردن با او، خودرو را به سمت دیگر هدایت کرده که با درخت حاشیه راه برخورد و واژگون شد و در این سانحه ۲ سرنشین دنا به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: بلوار احمدی روشن به سمت میدان مدرس از مسیرهای حادثه خیز و پُرترافیک شهر همدان به شمار می رود که برای پیشگیری از گره های ترافیکی نصب چراغ زمان دار در میدان مدرس صورت می گیرد.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز