هلال احمر استان همدان هشت هزار خدمت بشردوستانه ارائه می‌دهد

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۵:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۰۸۸۴
هلال احمر استان همدان هشت هزار خدمت بشردوستانه ارائه می‌دهد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: همزمان با برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید همدان در سالجاری و یکصدمین سال تاسیس هلال‌احمر هشت هزار خدمت بشردوستانه به مردم ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی سنجربگی  در جمع خبرنگاران بیان کرد: خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر در یکصد خانه هلال این استان با یاد و نام هشت هزار شهید اجرایی می شود.

وی درباره برنامه‌های هفته هلال گفت: به پاس یک صد سال خدمت هلال احمر، آئین گرامیداشتی اردیبهشت‌ سالجاری با شعار «یک قرن خدمت بی‌منّت» برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان یادآوری کرد: کنگره هشت هزار شهید استان همدان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز و در ابتدای سال آینده پایان می یابد که در این راستا کمیته‌هایی تشکیل شده که جمعیت هلال احمر استان عضو کمیته اقشار و سازمان‌های مردم نهاد این کمیته است.

سنجربگی خاطر نشان کرد: امدادگران و کارکنان هلال‌احمر در دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از خدمات شان را در تاریخ انقلاب ثبت کردند همچنین خدمات طلایی این جمعیت در دوران پس از جنگ هم تا بازگشت آزادگان سرافراز به وطن با نقش واسطه‌گری هلال‌احمر در میان اُسَرا و خانواده‌های آنها ادامه داشت.

وی گفت: آموزش‌های همگانی و تخصصی، اعزام کاروان سلامت، شناسایی خیرین و نیکوکاران محلی، شناسایی مددجویان و افراد بی‌بضاعت و ارائه خدمات کمک هزینه درمانی ،دارویی و توانبخشی، عضو گیری برای واحدهای جوانان، امداد و داوطلبان در خانه‌های هلال و شعب استان، تشکیل کانون‌های جوانان، دانشجویان و طلاب، تهیه نقشه خطرپذیری روستاها، برگزاری مانورهای امدادی و تشکیل تیم‌های امداد روستایی  از برنامه های پیش بینی شده برای هفته هلال است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان اضافه کرد: برنامه های امسال هفته هلال در همدان همسو با اهداف و برنامه های دومین کنگره هشت هزار شهید استان و یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز