ساعت کاری مراکز انتقال خون استان همدان در شب‌های قدر افزایش یافت

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۱۲۷۹
ساعت کاری مراکز انتقال خون استان همدان در شب‌های قدر افزایش یافت
مسئول واحد جذب اداره‌ کل انتقال خون استان همدان گفت: ساعت کاری مراکز انتقال خون واقع در شهرهای همدان و ملایر همزمان با لیالی های قدر از ساعت هشت صبح تا ۲۳ است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، فاطمه یادگاری با اعلام این خبر، افزود: کارکنان انتقال خون در روزهای عادی در ۲ نوبت کاری فعال هستند اما در ماه رمضان با توجه به افزایش شمار مراجعان شیفت کاری به سه نوبت افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه شمار مراجعان در شب های قدر به واسطه نذر خون به اوج می رسد، اضافه کرد: بنابراین ساعت کاری در لیالی قدر نسبت به دیگر روزهای ماه مبارک رمضان بیشتر است تا بتوان پاسخگوی مراجعان بود.

مسئول واحد جذب اداره‌ کل انتقال خون استان همدان ادامه داد: با وجود تعطیلی روز شنبه در هفته پیش رو، مراکز انتقال خون در مرکز استان همدان و ملایر از ساعت هشت صبح تا ۱۱ شب در سه شیفت کاری پذیرای اهدا کنندگان خون هستند

یادگاری گفت: میزان استقبال هم استانی ها در ماه مبارک رمضان برای اهدای خون بسیار بالا است به گونه ای که چندین محموله در مجموع به میزان ۷۵۰ واحد خون از همدان به استان های تهران، زاهدان و اهواز ارسال شده است.

وی اظهار داشت: در بیشتر مواقع شب های قدر شمار زیادی از افراد برای ادای نذر خون به مراکز انتقال خون مراجعه کرده اما پس از گذشت این سه شب این مراکز خلوت می شوند.

مسئول واحد جذب اداره‌ کل انتقال خون استان همدان از  هم استانی ها خواست نذر خون را تنها به به شب های قدر موکول نکرده بلکه در دیگر روزهای ماه مبارک نیز نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز