نماینده بهار و کبودرآهنگ: مناطق کم برخوردار از اعتبارات دولتی بیشتری بهره‌مند شوند

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۳۲۲۰۳۴
نماینده بهار و کبودرآهنگ: مناطق کم برخوردار از اعتبارات دولتی بیشتری بهره‌مند شوند
نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: همه برنامه ها و طرح ها باید دارای پیوست عدالت باشد و در این راستا مناطق محروم از اعتبارات دولتی بیشتری نسبت به مناطق برخوردار بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، فتح الله توسلی روز یکشنبه در شورای اداری استان همدان افزود: بی توجهی به مناطق محروم در تقسیم اعتبارات موجب شده که با وجود گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب در برخی از مناطق شاهد محرومیت از تلفن ثابت، اینترنت، راه مناسب، بهداشت و سایر امکانات باشیم.

وی تاکید کرد: مناطق کم برخوردار در همراهی با انقلاب و دفاع از حریم و حرم شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند و بی توجهی به ساکنان در این مناطق خلاف عدالت است.

نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در خانه ملت اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان همدان باید طرح های دارای پیوست عدالت و توجه به مناطق محروم تهیه و ارائه شود.

توسلی با بیان اینکه مجلس اعتبارات خوبی برای محرومیت زدایی در نظر گرفته است گفت: درصد بالایی از ساکنان شهرستان کبودرآهنگ در حرفه کشاورزی مشغول به کار هستند و امسال به علت خشکسالی مزارع دیم آنها سوخته است.

وی ادامه داد: مسئولان و حکومت در قبال معاش و ایجاد منبع درآمد جدید این افراد مسئول بوده و نباید آنها را رها کنند چرا که بی توجهی به آنها سبب مهاجرت و سکونت این قشر در حواشی شهرها شده که آسیب های اجتماعی و امنیتی به همراه دارد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برنامه دقیقی برای وضعیت بی آبی و عبور از خشکسالی ارائه کرد گفت: در این راستا رایزنی هایی با مسئولان وزارت نیرو برای استفاده از پنل های خورشیدی در مزارع صورت گرفت تا بتوان برای کشاورزان منبع درآمد ایجاد کرد.

توسلی تاکید کرد: روند فعالیت دولت خوب بوده و از دولت به طور حتم حمایت می کنیم اما این بدان معنا عمل نکردن به وظیفه نظارتی نیست.

وی گفت: از سوی رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس کمیته تحقیق و تفحص از غارعلیصدر همدان منصوب شده که در این راستا باید همه دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند در غیراینصورت به عنوان مجرم به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ تصریح کرد: اگر کسی مانع تحقیق، تفحص و شفافیت در زمینه وضعیت غارعلیصدر شود اسم آنها به مردم اعلام می شود بنابراین باید اطلاعات لازم به طور دقیق در اختیار کمیته تحقیق و تفحص قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در برابر مدیرانی که طهارت اقتصادی ندارند می ایستم گفت: ارائه آمارهای غلط از سوی سازمان برنامه و بودجه به دولت سبب اختصاص اعتبارات کم به استان همدان شده بنابراین باید آمارهای درست به منظور جذب اعتبار ارائه کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز