آیین احیای شب‌های قدر در ۲۳ بقعه شاخص استان همدان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۲۳۳۹
آیین احیای شب‌های قدر در ۲۳ بقعه شاخص استان همدان برگزار شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری آیین احیای شب‌های قدر در ۲۳ بقعه متبرکه شاخص این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال نیز مطابق سال های گذشته برگزاری مراسم شب‌های قدر همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، استفاده از مُهر و جانماز شخصی و رعایت فاصله اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سخنرانی، مداحی مداحان اهل بیت(ع)، قرآن به سر گرفتن، قرائت دعای جوش کبیر، زیارت عاشورا، به جا آوردن سه شبانه روز نماز قضا، در لیالی پرفیض قدر در این بقاع شاخص استان همدان برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامتی مردم در شب‌های قدر نظافت و ضدعفونی ضریح، قفسه‌های قرآن، شبستان و صحن به‌ طور مداوم از سوی خُدام صورت گرفت.

حاجی زین‌العابدینی از فعالیت ۳۰ روحانی و طلبه اعزامی و بومی در بقاع متبرکه و مناطق محروم استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: اقامه نماز جماعت و سخنرانی در بقاع متبرکه، برپایی خیمه‌های معرفت، خواندن دعاهای مناسبتی ماه مبارک رمضان توسط مداحان اهل بیت و جزء خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در بقاع شاخص استان همدان در حال انجام است.

وی گفت: طبق مصوبه ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا، مراسم شب‌های قدر در اماکن مسقف در شهرهای قرمز با ظرفیت ۳۰ درصد، شهرهای نارنجی با ۵۰ درصد و شهرهای زرد با ظرفیت ۷۰ درصد و در شهرهای آبی بدون محدودیت ظرفیت برگزار شد.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز