محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در همدان اعلام شد

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۳۵۹۱
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در همدان اعلام شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همزمان با برگزاری آیین باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس(فردا)، محدودیت های ویژه ترافیکی و ترددی در برخی از معابر شهری همدان اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی با اعلام این خبر، افزود: برهمین اساس و با توجه به مسیر مشخص شده برای برگزاری این راهپیمایی در خیابان های شریعتی و پاسداران، محدودیت های ترافیکی از آغاز تا پایان مراسم در این معابر و خیابان های شهر همدان اعمال خواهد شد.

به گفته وی، برهمین اساس تردد هرگونه خودرو از ساعت هشت صبح روز جمعه(روز جهانی قدس) تا پایان مراسم در محدوده خیابان شریعتی به سمت چهار راه خواجه رشید و میدان شریعتی ممنوع است و ماموران پلیس راهور با استقرار در مبادی ورودی این مسیرها، محدودیت های ترافیکی را اعمکال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تردد در همه مسیرهای منتهی به خیابان شریعتی تا میدان شریعتی هم همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ممنوع است، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی از میدان امام راحل تا حسینیه امام خمینی (ره) تعیین شده، محدودیت تردد در خیابان پاسداران تا ابتدای جوادیه نیز اعمال شده و از تردد خودروها در این معابر هم در طول برگزاری راهپیمایی جلوگیری می شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و باشکوه مردم استان همدان در ۷۰ نقطه شهری و روستایی این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقامت مردم فلسطین علیه اشغالگران برگزار خواهد شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر همدان ساعت ۱۱ روز جمعه از میدان امام خمینی(ره) و با اجرای سرود آغاز خواهد شد و مردم مسیر راهپیمایی را از میدان امام خمینی (ره) به سمت چهارراه شریعتی، میدان شریعتی و خیابان پاسداران ادامه می دهند و در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر تجمع خواهند کرد.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما