اختتامیه جشنواره ملی اذان منتظران ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۳۵۹۳
اختتامیه جشنواره ملی اذان منتظران ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: اختتامیه جشنواره ملی اذان منتظران با حضور جمعی از مقامات کشوری ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسن رضانیا شامگاه چهارشنبه در شورای اقامه نماز استان همدان، اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۰۶ اثر در سه محور علمی، ادبی و هنری از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی اذان منتظران در همدان ارسال شده است.

به گفته وی، در آیین اختتامیه این جشنواره سراسری از ۳۴ فرد برگزیده این رویداد فرهنگی و مذهبی تجلیل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری فجر تا فجر افزود: این جشنواره در بخش‌های علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی در دوره زمانی «دهه فجر  سال گذشته تا دهه فجر امسال» و با حضور عموم مردم استان برگزار می‌شود.

رضانیا در ادامه با اشاره به سفر در تعطیلات عید سعید فطر، بر برنامه ریزی مناسب و اقدام موثر برای آماده سازی مساجد و نمازخانه‌های بین راهی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای استفاده گردشگران تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس، از عموم مردم مومن و ولایی استان همدان برای حضور باشکوه و پرشور در این آیین و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه علیه اشتغالگران صهیونیست دعوت کرد.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما