صهیونیست‌ها از قدرت مقاومت به هراس افتاده‌اند/ رژیم صهیونیستی رو به افول و نابودی است

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۹:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۴۰۲۱
صهیونیست‌ها از قدرت مقاومت به هراس افتاده‌اند/ رژیم صهیونیستی رو به افول و نابودی است
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: محور مقاومت امروز شکست‌های سختی بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است و این رژیم کودک کش بیشتر از هرزمانی رو به افول است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار عبدالفتاح اهوازیان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شهرستان نهاوند گفت: مردم ایران همواره نشان دادند که حامی مظلومان هستند و امروز نیز پایبندی خود به آرمان قدس را نشان دادند.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای نابودی محور مقاومت نقشه‌ها کشیده بودند ولی به برکت مجاهدت‌ها و تلاش‌های شهید قدس شهید سلیمانی عزیز همه نقشه‌های دشمنان به شکست انجامید.

این فرمانده محور مقاومت افزود: شهید سلیمانی نیروهای مقاومت در منطقه را توانمند کرد و امروز می‌بینیم اگر صهیونیست‌ها حرکتی انجام دهند با موشک و پهپادهای مقاومت به‌سختی موردحمله قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: اوضاع منطقه تغییر کرده است و صهیونیست‌ها در موضع ضعف هستند و بیشتر از گذشته به سمت افول و نابودی حرکت می‌کنند.

سردار اهوازیان گفت: شهید سلیمانی به جوانان مقاومت اعتماد داشت و این جوانان امروز در فلسطین موفق شدند ضرباتی به صهیونیست‌ها وارد کنند و خواب راحت را از چشمان آن‌ها بگیرند.

وی بیان داشت: روز جهانی قدس یعنی دفاع از مظلومین فلسطین در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها و ایران اسلامی هم همواره نشان داده است در مقابل ظالمان ایستاده و از کسانی که در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند؛ حمایت خواهد کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امروز مقاومت در کشورهای منطقه به تأسی از مقاومت مردم ایران اسلامی ایجادشده و گسترش‌یافته و این نیرو با جوانانی مؤمن، با اخلاص و شجاع توانسته است رژیم صهیونیستی را هراسان و نگران کند.

وی به توطئه‌های جبهه کفر و نفاق اشاره کرد و اظهار داشت: آن‌ها با تشکیل داعش سعی در تضعیف مقاومت و نابودی انقلاب اسلامی داشتند که با تلاش محور مقاومت و مجاهدت‌های سردار سلیمانی داعش نابود شد و این ضربه سختی به آمریکا و صهیونیست‌ها بود.

هم‌رزم شهید سلیمانی ادامه داد: همان‌طور که امام راحل فرمودند؛ دفاع از مسلمانان نه جغرافیا می‌شناسد و نه مرز و این حمایت از مظلومان جز دین ما است.

سردار اهوازیان در پایان گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و همان‌طور که شهدا فرمودند باید گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه باشیم و راه شهدای سرافراز را ادامه دهیم.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز