«ستایش ایلوخانی» سهمیه حضور در تیم ملی تنیس‌روی‌میز نوجوانان را کسب کرد

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۶:۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۷۱۹۵
«ستایش ایلوخانی» سهمیه حضور در تیم ملی تنیس‌روی‌میز نوجوانان را کسب کرد
رئیس هیئت تنیس‌روی‌میز استان همدان، گفت: «ستایش ایلوخانی» سهمیه حضور در تیم ملی تنیس‌روی‌میز نوجوانان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، زهره ابوطالبیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان تیم ملی تنیس‌روی‌میز دختران با حضور 32 ورزشکار از سراسر کشور به مدت 4 روز به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ستایش ایلوخانی، مبینا اصلانی،  نازنین زهرا مرتضایی و مطهره موقر نیکو با هدایت زهره ابوطالبیان و الناز دبیری به‌عنوان نمایندگان استان در این مسابقات حضور داشتند، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد که در مرحله نخست مسابقات نازنین زهرا مرتضایی و مبینا اصلانی به‌عنوان سرگروه‌های جداول خود به مرحله حذفی صعود کردند.

رئیس هیئت تنیس‌روی‌میز استان همدان، ادامه داد: در این مرحله مبینا اصلانی موفق به حضور در مرحله نهایی شد و به جمع 8 نفر برتر کشور پیوست.

وی افزود: در نهایت؛ مسابقات مرحله نهایی با حضور 12 بازیکن برتر و نمایندگان استان خانم‌ها ستایش ایلوخانی صاحب رنک نخست کشور و مبینا اصلانی پس از دو روز رقابت دوره‌ای برگزار شد که ستایش ایلوخانی یکی از سه سهمیه حضور در تیم ملی نوجوانان دختر کشور را کسب کرد.

20220428_205646

ابوطالبیان خاطرنشان کرد: مبینا اصلانی نیز با بازی بسیار عالی خود نیز موفق به کسب جایگاه پنجم مسابقات شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان تنیس‌روی‌میز جمعه آغاز می‌شود

وی در ادامه با اشاره به آغاز برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان به میزبانی استان تهران از 20 اردیبهشت‌ماه، گفت: این مسابقات به مدت 4 روز با حضور 32 بازیکن مطرح کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تنیس‌روی‌میز استان همدان شیما صفایی صاحب رنک نخست کشور، مبینا اصلانی و بهار محمدی را نمایندگان استان همدان در این مسابقات اعلام کرد و گفت: در نهایت 4 نفر برتر این مسابقات جهت شرکت در مسابقات آسیایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما