هیچ گونه کمبود کالای اساسی در شهرستان نهاوند نداریم

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۷۵۷۸
هیچ گونه کمبود کالای اساسی در شهرستان نهاوند نداریم
سرپرست فرمانداری نهاوند، گفت: هم اکنون کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، قند و شکر به میزان لازم برای عرضه در بازار وجود دارد و در این خصوص هیچ گونه مشکل و کمبودی نداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، جعفر سلگی عصر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: به منظور تامین کالاهای اساسی مردم ، اقلام ضروری با قیمت متعادلی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی شهرستان برای مصرف شهروندان موجود است.

وی اظهار داشت: همچنین هم اکنون سه نوع برنج تنظیم بازار ، روغن و شکر وارد شهرستان شده و در فروشگاه های سطح شهر با قیمت تعادلی در حال توزیع است.  

سلگی افزود: یارانه کالاهای اساسی و جزئیات بسته اجرایی هدفمندی یارانه کالاهای اساسی از طریق رسانه ها به اطلاع مردم می رسد و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در راستای تنظیم و ثبات بازار نیز گشت های مشترک و همچنین بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ، تعزیرات و اتاق اصناف به طور مستمر، وضعیت موجود را رصد و با متخلفان بدون هرگونه چشم پوشی برخورد می کنند.

سرپرست فرمانداری افزود: همه ما به نوعی باید بتوانیم جهاد تبیین را در این وضعیت تشریح کنیم و آثار مثبتی هم که در جامعه وجود دارد را برای مردم بازگو کرد.

وی به استفاده از توان و ظرفیت رسانه ها برای هم‌افزایی در تحقق مدیریت بازار  و اقناع سازی مردم تاکید کرد.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

 

نظر شما