استاندار همدان: دستگاه‌های اجرایی برنامه خود را در راستای بهره‌وری ارائه کنند

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۸:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۸۹۸۹
استاندار همدان: دستگاه‌های اجرایی برنامه خود را در راستای بهره‌وری ارائه کنند
استاندار همدان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان همدان برنامه خود را در راستای بهره‌وری ارائه کنند گفت: موانع عرصه تولید به نحوی برداشته شود که بهره‌وری در آن قابل رقابت با تولیدکنندگان خارج از کشور باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نخستین جلسه کمیته بهره‌وری در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در ساختار تولید و بخش خصوصی باید از افراد و گروه‌های متخصص مانند پارک علم و فناوری استفاده شود تا بتوان ضریب تولید را افزایش داد.

وی با اشاره به اهمیت بهره‌وری اظهار داشت: در حوزه بهره‌وری ۲ بخش ساختار، سازمان و تشکیلات اداری و نیز در بخش خصوصی و تولید از یکدیگر مجزا هستند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اگر در راستای بهره‌وری برای دستگاه یا اداره‌ای، سازوکار یا برنامه‌ای تعریف نشده، باید به کمک حوزه‌های علمی، دانشگاهی و فناور برای آن دستگاه نقشه و مسیری برای بهره وری مشخص کرد.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: دستگاه‌ها باید در راستای بهره‌وری، با ارائه برنامه، هزینه‌ها را کاهش، چرخه را کوتاه و میزان مراجعه افراد به دستگاه را کم کنند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: در بخش تولید نیز بر همین روال، باید منابع را با حداکثر ظرفیت استفاده و در راستای کاهش هزینه‌ها و افزایش بازدهی اقدام کرد.

در این جلسه، ساماندهی کمیته‌های مرتبط با مسائل مدیریتی و اداری و به منظور ایجاد ساز و کار هماهنگ و افزایش اثربخشی اقدامات و برنامه‌های مرتبط با موضوع بهره‌وری و نیز در راستای راهبری و استقرار چرخه بهره‌وری استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

مهدی شریفی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز